tag:blogger.com,1999:blog-3630310615674241175.post5345410706557277176..comments2023-09-20T08:39:41.075+02:00Comments on Advid's blog: Garmin - střípkyAdvidhttp://www.blogger.com/profile/17179769130079150766noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3630310615674241175.post-21394742013379169852011-07-22T23:23:21.243+02:002011-07-22T23:23:21.243+02:00Ta knížka je ale zaměřená na cyklistiku a ne na tr...Ta knížka je ale zaměřená na cyklistiku a ne na triatlon. Ideálem je samozřejmě točit vysokou kadenci na těžký převod, ale na to má nohy málokdo, tak jedno z toho musí trochu do pozadí. Knížku mám před sebou a moc toho o kadenci v obsahu není. V části přímo kadenci věnované se píše, že čím nižší kadence, tím nižší tepovka (při stejném výkonu). To je podle mě přesně důvod, proč budu radši točit 80 na 145 tepech než 90 na 150 a pak umírat na běhu. Ale ty jsi pokud si dobře pamatuju začínal jako cyklista, takže máš vysokou kadenci zažitou a nedělá ti problém. To je pak jiná. Navíc jsi soudě podle našeho společného tréninku nízkotepec. :-)Advidhttps://www.blogger.com/profile/17179769130079150766noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3630310615674241175.post-86306063763073350272011-07-22T19:01:52.932+02:002011-07-22T19:01:52.932+02:00Kadenci na kole bych určitě nepodceňoval, po tepov...Kadenci na kole bych určitě nepodceňoval, po tepovce rozhodně nejdůležitější parametr při tréninku, viz. tréninky v knize od Ondry Vojtěchovského, kde řeší především tyhle dvě veličiny.quassarhttps://www.blogger.com/profile/00750916075959255502noreply@blogger.com