pátek 16. ledna 2015

Týden 5. - 11. 1. - Skoro neběhací týden

Je to tak, trochu mě bolelo levé koleno a trochu jsem pokašlával, tak jsme to nehrotil a byl raději v teple. Říkal jsem si, že bych aspoň o víkendu vyrazil na běžky, jenže pak jsem zjistil, že je Jizerská padesátka. Takže jsem byl jen dvakrát cvičit, ale zase se mi povedly s muscle-upy na gumě.


Ta guma je hodně silná a žádný zázrak to vlastně není, ale v létě jsem na ní neudělal ani jeden, pak horkotěžko jeden. Teď šest a pak ještě další mimo záběr. Za další půlrok snad zvládnu aspoň jeden bez gumy. :)

zima v Liberci :)

Běhat jsem byl poprvé v neděli. Po sobotním skoro letním počasí jsem si řekl, proč ne něco delšího a tak jsem si zvolil za cíl Frýdlant. Nebylo tak teplo jako v sobotu, ale bylo hezky a lehce sněžit začalo až ke konci. Nakonec to dalo lehce přes 30 km, ale už jsou fakt potřeba nové boty. Už jsou na cestě.

 přehrada Fojtka (s keškou :))

pod Oldřichovských sedlem

Šolcův rybník (už asi znáte. :))

2 komentáře: