čtvrtek 4. dubna 2024

MIBO Tourist+

Morče sloužilo dobře a ještě dlouho na zahrádce sloužit bude. Ale zatoužil jsem po velkých kolech. Nabídka je sice poměrně široká, ale já jsem vybíravý, chtěl jsem zase mít možnost dvou držáků na lahve, kotoučovky, možnost nosiče na přední vidlici (vylučuje karbon) a taky jsem nechtěl za koloběžku dávat výrazně přes 20.000,- (Doxtor, MIBO All Track). Volba tedy padla na MIBO Tourist+ s barvou na míru (matná černá) a speciálním rámem bez přípravy na stojánek. Mám tedy koloběžku unikát. :-) Kamarádka Jana má koloběžku skoro stejnou, ale bez těch výmyslů. Mohl jsem si ji tedy projet, vyzkoušet kotoučovky a celkově si koloběžku osahat. Do minulého léta jsem byl na koloběžce zastáncem brzd klasických, ale když mi přestala zničehonic záhadně brzdit přední brzda během vandru po Slovensku, rozhodl jsem se pro kotoučovky.

Koloběžka byla hotová poměrně brzy a už v únoru jsem na ni strojil nosič a celkově na ni přendával díly z Morčete, které je teď krásně lehké a hravé. :-) S montáží nosiče byla malá potíž, protože otvory na vidlici jsou zbytečně nízko a tedy se nosič téměř dotýká kola. A brašny jsou o malinko níž než byly, takže když si nedám pozor, budu spíš škrtat o obrubníky. Nemohu taky mít světlo na konci nosiče, jako jsem měl. Ale ani bych nechtěl, protože koloběžka je bez sundání kol dlouhá jak týden před výplatou a světlo bych i tak přendal pod řidítkovou brašnu. K tomu byly potřeba další adaptéry od Ortliebu, ale výsledek stojí za to. Možná ještě časem o kousek zkrátím řidítka, ale zatím jsem spokojený.

vypodložení kvůli brzdovému adaptéru

první testování



Mastr, Morče, Tourist

světlo pod brašnou

Dva dny na to jsem vzal koloběžku na delší výlet.





24. 2. jsem na Touristovi zdolal Ještěd. No, "zdolal". Dost jsem tlačil, ale vytlačil. :-)



25. 2. jsem potřeboval zkontrolovat zahradu v Křečanech a zároveň jsem se chtěl projet. Varianta vlak-koloběžka-vlak je už bohužel dražší, než varianta auto-koloběžka-auto a to i v jednom člověku, o pohodlí nemluvím. Tak bylo rozhodnuto. Auto jsem nechal v Hainewalde, za svoje jsem dojel na zahradu, popracoval a opačně zase domů.



sousedovic Bětka



Za únor jsem tedy najel docela dost kilometrů (na únor) a za březen potom prd. :-) Další víkend jsem vzal na zahrádku i Páju a Ari a udělali jsme si pracovně válecí víkend. Já pracoval, holky se válely. :-D




18. března jsme byli na výletě v Českém ráji.


A 30. března jsem zase konečně pořádně provětral koloběžku, zakončil sezónu kapučín :D a zahájil sezónu piv a zmrzlin.

na Viničné cestě

v Hejnicích

kolegové koloběžkáři a pejskaři

písek ze Sahary

Raspenava

U Kozy

A stále pokračují výstupy na Ještěd, buď s Janou a Ari nebo jen s Ari - podle času.























Žádné komentáře:

Okomentovat