pondělí 1. listopadu 2010

Týden 25.10. - 31.11.

Tento týden jsem začal dlouhým během. Je to novinka. Dříve byly pondělky volné a tak nějak jsem si na to zvykl, ale co se dá dělat. Píšu "dlouhým během", ale byl to jen necelých 13 kilometrů po rovince. Ale přišlo mi to dlouhé. :-)

V úterý jsem dal jen hodinu na biku po silnici a byla to celkem nuda. Mohlo by už být zase večer světlo. Tmavých večerů po práci už jsem si užil dost. No aspoň, že není ještě sníh.

Středa neměla chybu. Byl jsem si konečně pro nové kolo. Do noci jsem kolem něj poskakoval a málem jsem si ho vzal i do postele. :) Ve čtvrtek jsem ho na chvilku projel a nafotil. Je to prostě paráda. Tlumič tlumí, velká kola projedou vším, sedlo i řidítka mi sedí a vůbec je to super kolo. Jen jsem si ubral podložku pod představcem. Bohužel jako technický antitalent jsem si neuvědomil, že souvisí utažení šroubu na víčku hlavového složení s vůlí hlavového složení a kvůli tomu jsem vezl kolo hned v sobotu zpátky do obchodu. Takže místo víkendového řádění na singltreku pod Smrkem jsem doma smutně koukal na fotku kola. Hlavně, že mám doma knížku o údržbě kola a tam je to polopatě vysvětleno. Jsem zvědavý, kolik takovýchto příhod mě ještě čeká. :)

Stumpík :-)

Jinak kdo není bikový nadšenec, tak kolo je Specialized Stumpjumper FSR Comp 29 2010. Sehnal jsem ho za skvělou výprodejovou cenu o třetinu nižší, než byla cena na jaře nebo v sezóně. Je to testovací kolo, ale nikdy nejeté. Normální barva tohohle modelu je černá se zlatou a testovací kola má Spešl vždy červená s černou. Mně se tahle barva stejně líbí víc.

Na té čtvrteční krátké vyjížďce jsem ještě stačil píchnout a trn jsem objevil až dnes, když jsem si byl pro kolo. Říkal jsem si, že to kolo nějak uchází a že je asi špatný ventilek. Celý rok nepíchnu a pak jedu na dvacet minut projet nové kolo a píchnu. Tomu říkám smůla. Takže první výměna duše za mnou a aspoň už umím sundat kolo s pevnou osou.

Ve čtvrtek jsem ještě tahal chvíli gumy a byl se se Zuzkou proběnout. Odpoledne jsme se byli podívat v nově otevřeném Decathlonu a skutečnost překonala má pesimistická očekávání. Jo, koupili jsme si tam oba po jedné pěkné levné mikině, ale to ostatní je stejně drahé jako jiné obchody. Cyklistické sportovní tretry s tvrdou podrážkou neměli vůbec, nášlapné pedály Shimano PD-M520 stály skoro 1000,- a přitom normálně stojí kolem 500,-. A sportterstery tam měli, ale začínaly i končili fitness řadou a kdo by hledal třeba běžecký Polar, hledal by marně. Bylo to opravdu dost ubohé.

V pátek jsem byl plavat 4x400 a snad zaměřil jsem se na dotahování záběru. Po tahání gum jsem ještě cítil ruce, ale dalo se. Pak ještě vířivka a hurá domů.

V sobotu ráno jsme si s kamarádem zaběhli 19kilometrů nejdřív po rovince a pak i nějaké ty kopečky kolem golfového hřiště a odpoledne jsem ještě na zahradě kácel stromy a řezal dřevo.

Na neděli bylo naplánované mtb volně 2 hodiny, ale zase bylo krásně, tak jsem vytáhl silničku a dal 54 kilometrů. Hlásili orkán a cestou z Albrechtic do Frýdlantu byla vyfrézovaná silnice, takže kolo trochu plavalo a jel jsem pomalu. Ale i tak pěkný švih. Jen jsem podcenil vítr a cestou jsem se bál, že z toho budu mít zase housera. Ale nemám.