pondělí 9. května 2011

Týden 2. - 8. 5.

Tak zase trochu víc tréninkový týden. Kdo by čekal projetí na nových kolech, toho musím zklamat. Sám z toho taky nejsem nadšený, ale snad se na nich projedu trochu dnes a zítra na nich potrénuji. Přestože jsem postupoval podle návodu (nandat, nafoukat, nechat stát, sundat, natáhnout, nanést lepidlo, nechat stát, nasadit,...), tak se mi podařilo nalepit přední kolo dobře, ale zadní dost házelo. Z předního mi přes noc utekl vzduch, ale to bylo naštěstí jen málo utaženým ventilkem. Pak jsem na nasadil a jel se projet. Plánoval jsem tak hodinu a něco, ale nakonec to bylo přes dvě. Pocitově mi to jelo dobře a třetinová úspora hmotnosti oproti tréninkovým kolům byla znát. A nebo to byl placebo efekt a radost z nového kola. :-) Dojedu domů a po hodině koukám, že je kolo prázdné. Tak ho dám do vody a koukám, že uchází někde mezi galdou a ráfkem. Sundám galdu, dám ji pod vodu samotnou a bublinky nikde. Takže záhada. Tak jsem se rozhodl dát galdu ze zadního na přední a tu, co měla být jako rezerva na zadní. Ale na to už nebylo lepidlo. Tak jsem koupil doporučovaný Chemopren Extrém a zase za pomoci Zuzky nalepil obě kola. Zhruba 15-ti minutové centrování každého z nich byl opruz, ale skoro nehází. Ráno ještě tlak měla, tak snad to vydrží. :)

Tak a teď k tréninku. V pondělí klasicky volno, tentokrát úplné i bez volejbalu. Byli jsme totiž na návštěvě u bratra. Takže jen powerjóga a sauna. Zase jsem zapomněl, že je sauna od pěti společná a tak to bylo docela narychlo a za pět pět nám tam vlezl první pár. Někdy se hodí špatně vidět.... :)

V úterý ráno v bazénu osmistovky za 15:48 a 16:04. Dráhu jsem měl jen pro sebe, ale stejně špatné časy. A po plavání mě bolely šlachy v pravé dlani. Levé taky, ale to jen trochu. Asi začnu zase cvičit s powerballem. Během dne začalo sněžit a po práci už nic z nebe nepadalo, ale bylo pořád trochu mokro. Tak jsem místo rovinek na Kuotce jel vlnitou trasu na silničce. Do kopců jsem to hnal a z kopců odpočíval. Místy mi padal na hlavu ze stromu sníh a od Frýdlantu byl krásný výhled na zasněžené Jizerky.

Na středu naplánovaný běh 2x 8k po 4:30 jsem odběhl tragicky za 4:34/155 a 4:46/161. Po tom kole mi to fakt neběželo. Ke konci jsem se plazil tempem k pěti minutám na kilometr. Odpoledne ještě regenerační plavčo a pak už jen vířivka a sauna.

Ve čtvrtek ráno jsem zašel do posilky. Chtěl bych chodit jednou týdně jako Vábr, tak uvidíme, jak to půjde. Před vlastním posilováním jsem dal deset minut powerjógy a pak jsem jel v podstatě kruhový trénink bez větších přestávek, takže jsem to stihl rychle. Dokonce jsem odcvičil i nenáviděné cviky na břicho. :-) Odpoledne jsem jel otestovat nové kolo, jak už jsem psal v úvodu.

Páteční ráno jako obvykle v bazénu a tentokrát to bylo 30 padesátek, z toho prvních deset s piškotem, dalších deset bez ničeho a posledních deset s packami. Z časů (piškot: 51, 51, 53, 51, 54, 52, 56, 52, 55, 52, bez ničeho: 53, 53, 57, 53, 57, 53, 57, 54, 58, 54) je jasně vidět, že je jedna strana horší (pravá). Tak už to mám dlouho a pořád doufám, že se to zlepší. Jako na potvoru jsou pak na závodech vítr a vlny zleva, tak musím prava na tu horší stranu. :-D Odpoledne ještě plánovaná mtb vyjížďka s Caldicem z bikefora. Mělo nás být víc, ale nějak to zbytku nevyšlo.

K sobotnímu běhu jsem se dokopal až kolem jedenácté, takže jsem si vyžral to největší vedro (kdo umí, ten umí :)). V plánu byly 3 úseky po 2km, ale vše souvisle, tak jsem to chtěl odběhnout na dráze, ale tam byly nějaké závody, takže jsem stihl jen první úsek a další dva jsem běhal nad ochozy, kde je mírný kopeček. Ale plán jsem splnil a pak ještě chvíli klusal po oválu a pozoroval cvrkot.

Na dlouhé nedělní kolo jsem zvolil trasu do Gorlitz a pak se pomotat vesničkami, ale když jsem viděl ten protivítr, tak jsem se rozhodl jet zpět stejnou trasou s větrem v zádech. "Kupodivu" se stébla na zpáteční cestě tolik neohýbala a tak jsem to musel jet zase za svý. Ale doma jsem byl o deset minut dříve, než v půlce trasy, tak asi trochu do zad foukalo.

Navečer jsem ještě vyběhl jako Zuzčin doprovod na její půlmaratónský trénink. 15 kilometrů a měli jsme toho oba dost. Ale pití jsme si s sebou vzali, tak to docela šlo.