středa 8. července 2020

Otava

Před cestou na start další vodácké výpravy jsme si udělali líný den a jeli jen do Českého Ráje, konkrétně do Besedic. Bylo tam krásně jako vždy a málo turistů.

Otavu jsme vybrali tak nějak od boku. Už jsme ji jednou jeli a bohužel :-D jsme ji jeli teď zase s Kesinou. Takže na lodi smrad, ve stanu smrad a v autě taky smrad.:-D Ale kromě smradu to byla krásná dovolená a i na ten smrad si člověk za chvíli zvykne.

Zakempili jsme v kempu v Čepici a jeli si projít okolí nedalekého lomu s výhledem na hrad Rabí. Večer jsme šli ještě do hospody ve vedlejší vesnici na jedno, protože víc bychom ni nestihli.

Kempili jsme ve Střelských Hošticích, Strakonicích a kousek od Putimi na soutoku s Blanicí. Tam jsme končili a poté se přesunuli na koňskou farmu v Nemějicích, kde jsme v penzionu strávili zbytek týdne. Pršelo jen dvakrát. a pokaždé mimo plavbu. Lidí bylo málo, jezy jsme většinou koníčkovali, jinak přenášeli a občas něco sjeli. Vody bylo akorát, takže všechno klaplo. :-)

lom u Rabí

Strakonice

inspirace na zahrádku

nevšední rakytník

To jsou panorámata! A ten vzduch...!

konec plavby

mrakodrap

Pája se schovává před deštěm. :-D

Na konečné štaci jsem se ráno vypravil na vlak zpět do Žichovic. Procházka to byla pěkná, i když se všude válela hustá mlha. Poslední dva dny jsme trávili procházkami a koupáním, spíš těmi procházkami.

cestou na vlak (rezervace Řežabinec)

v Písku

večerní výlet

Kromlech u Čepice s léčivými účinky. :-)

romantika v chrpách

vyhlídka na Zvíkov I

vyhlídka na Zvíkov II

Na sobotním výletu v okolí Orlíku jsme se docela trápili vedrem a ani pivo nebylo kde si dát a tak jsme to moc neprotahovali. Zaujalo mě, že z oficiální vyhlídky byly vidět spíš jen stromy a věž Zvíkova, kdežto od waypointu keše byl výhled mnohem lepší. Večer jsme si zajeli do Bechyně, prošli si historické centrum a zašli na večeři.

zapadlý kemp akorát na smočení

zajímavá kombinace vrbiny a růže

Bechyně

Cestou domů jsme se chtěli vyhnout chalupářům vracejících se do Prahy a tak jsme jeli už dopoledne a stavili se u Ploukonic na písákách. Ale přihnal se déšť a vyhnal nás domů.