úterý 6. dubna 2010

Týden 5. - 11.4. 2010

V pondělí jen vyjetí na kole, pak práce na zahradě a navečer bazén a sauna. Měl jsem v plánu uplavat něco kolem kiláku, ale po rozplavání mě bolela klíční kost (asi moc zbrklé rozplavání) a tak jsem dal 10x50Kn s deskou a pak to ustoupilo a doplaval jsem to normálně.

v úterý večer mělo být kolo, ale celý den mě okostice nebolely, tak jsem dal lehký klus a šlo to.

Ve středu kolo 48 km směrem na Jablonec. Ke konci tma, ale dalo se. Ještě, že mám vymakaný to světlo na hrazdě. :-) Ale štve mě, že mi lupe někde něco buď v kazetě nebo ve středu. Kolo je po garančce a prý je lupání normální. Jenže dřív to lupalo jen někdy po silnějším záběru nebo když jsem začal šlapat po chvíli volnoběhu a dnes to lupalo i při normálním volném šlapání. Ale zase ne když jsem zabíral víc. A taky nepravidelně, tj. ne při každém šlápnutí, ale s větší frekvencí. Fakt mě to štvalo. Ke konci tréninku už to nedělalo a teď babo raď.

Ve čtvrtek ráno na biku na Ještěd a zpět. Plánoval jsem jet pak dolů přes Pláně, ale je tam ještě místy sníh, takže by to bylo ala Aldaman loni. :)

V pátek ráno běh 15km podél přehrady. Měl jsem zase radost z toho, že noha drží a kdybych se předtím napil a nemusel do práce, tak bych tam naběhal asi i dvacku. Večer jsme jeli na rodinnou návštevu do České Lípy, tak jsem si na sobotu naplánoval běh do Sloupu přes Modlivý Důl a většina cesty mi vyšla po lesních a polních cestách. Dalo do skoro 21km.

Už když jsem v sobotu večer viděl, jak venku sněží, tak mi bylo jasné, že na silničce v neděli nevyjedu. Tak jsem naplánoval trasu na mtb po silnici, aby to tak nějak odpovídalo tréninku na silnici kolem stovky. Jako bonus jsem cestou zpátky hodil Sokolíkovi do schránky jeho triatlonovou licenci. Trasa je tady: http://www.bikemap.net/route/443481 Bylo to bezva a ani nesprchlo, i když to každou chvíli vypadalo, že pršet bude. Večer jsem šel ještě vyplavat a do sauny. Ale zapomněl jsem si brejličky a tak jsem dal jen 600m a pak hurá do vířivky a sauny.

Celkově myslím vydařený týden. Na kole sice jen 214km, ale zase mám odběhnuto 46km a to se bude v Pardubicích hodit.


Žádné komentáře:

Okomentovat