pondělí 27. června 2011

Týden 20. - 26.6.

V pondělí jen vyplavání znak a lehce na kole 2 hoďky. Byla to spíš taková průzkumná trasa, ale bohužel byly na zkoumaném území rozbité silnice.

V úterý ráno hodinka lehkého klusu. Bylo mi nějak divně. Před během jsem se trochu napil a snědl asi 5 lesních jahod, které nám rostou před domem. Pak jsem od cca druhého do cca 5 kilometru měl mžitky před očima. Fakt divný. Asi ty jahody pochcal nějaký pes frčící na lysohlávkách.

Zuzka a naše plavidlo

Pak jsme se Zuzkou vyrazili na plánované sjetí kousku Nisy z Hrádku nad Nisou do Ostritz. Všichni říkají, že jet s partnerem na vodu je nejtěžší zkouška vztahu. No nějaké třenice byly, ale pádly jsme se neumlátili a tak jsem hned druhý den mohl nechat tisknout svatební oznámení. :) Jinak ale Nisu rozhodně na sjíždění nedoporučuji. Místy smrad jako ze žumpy, všude pneumatiky a skoro pořád stojatá voda.

Zátiší s pneumatikami :)

Ve středu odpoledně jsem jel na kolo do okolí Jablonce na trasy, kam jsem dlouho nejel. Zase na Šírerovi, protože měly být přeháňky a kdo by Kuotu pořád myl. Navíc to mělo tu výhodu, že tak nehledím na nějakou tu díru a jedu rychleji. Cestou z Hrabětic do jablonce jsem se pověsil za cyklistu, který měl široká ramena a lýtka, tak jsem nemusel šlapat. Pak jsme se dali do řeči a plánovali spolu jet přes Vratislavice až do Liberce, kde měl on sraz s kamarádem. Ale pak mu zvonil mobil a mě nebavilo čekat déle, než dobu nutnou pro snědení musli tyčky. Asi dvacet minut po návratu domů začalo lít jak z konve, tak si to asi chudák s parťákem užili.

Ve čtvrtek jsem byl po dlouhé době běhat v Jizerkách. naposledy jsem tam byl vlastně na kole a předtím na běžkách, ale po svých ani nepamatuju. Bylo krásné počasí a nohy nebolely, jen poslední asi 4km jsem měl tuhá lýtka. Ale to jsem se ani nedivil. Celkem 27kilometrů v tempu 5:21 a na 146 tepech. Jediná skvrna na kráse bylo to, že mi ujel před nosem autobus do Liberce, tak jsem si musel dát nealko pivko a jet do Jablonce a odtamtud domů.

V pátek ráno jsem plavání trochu ošulil. Dal jsem jen 300TCV a 500K a pospíchal jsem do školy. Čas té pětistovky sem ani radši nebudu psát. V pátek večer jsme odjížděli na kámošovu rozlučku se svobodu. Rozlučka byla skvělá. Skvělá pro mě znamená, že tam nikdo nechodil s flaškou a neměl blbý kecy, když se člověk nechtěl ztřískat do bezvědomí. A taky že byl bezva program. První večer se pekly buřty a kdo co měl. V sobotu ráno jsem si stihl jít na necelé dvě hoďky zaběhat do lesa, dopoledne byl turnaj v minigolfu, odpoledne výlet do Adršpašských skal (Václavák hadr) a večer soutěže na zahradě.

Adršpach

Ve střelbě ze vzduchovky jsem byl druhý nebo třetí nejlepší, v házení míčky do přepravky nejlepší celkově a ve zbytku nic moc. Pak následovalo grilování a pak soutěž v poznávání piva. Kozla, Krakonoše a Gambáče jsem poznal, ale Birella spletl s Plzní a Pardálem. :) Odpadl jsem opět kolem půlnoci. V neděli jsme vyrazili domů a odpoledne jsem ještě stihl kopcovité kolo. Na prvních pěti kilometrech jsem mi promokly tretry a pak bylo celkem pěkně. Pláštěnka se ale hodila i na sjezd z Ještědu. Tenhle měsíc bych mohl dát možná tisíc. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat