sobota 16. června 2012

Období 4. - 16. 6. - Práci navzdory

Chtěl jsem napsat jako obvykle v pondělí, což by zároveň bylo po kontrole krku. Ale pak se na mě navalila hromada práce (na což nejsem zvyklý :-D) a z té jsem se vyhrabal až včera.

Začnu tedy pondělkem týdne minulého. Po prolenošené deštivé neděli jsem v pondělí zabušil a dal 60km na kole, z toho větší část svižně a celé v závodní kombinéze. Chci zadek zvykat na IM kolo, ale pořád si nejsem jistý, jestli si ji fakt vzít a nebo zadek hýčkat klasickýma cyklokraťasama. Hned po kole jsem vyběhl a prvních pět kilometrů bylo po 4:31, pak jsem ještě tři vyklusal domů. No a byl jsem tak prošitej, že jsem šel spát asi v osm hodin.

V úterý poslední plavání se šnorchlem a jinak volno. Ve středu mě bolel zadek z pondělka a tak jsem si udělal výlet po Jizerkách s cílem jet minimálně po asfaltu. To se mi povedlo a i přes trochu bloudění a tlačení jsem nakonec dojel na Smrk z polské strany, jak jsem si naplánoval. Ale protože mezi Stogem Izerskim a Smrkem začalo pršet, tak jsem z Tišiny (rozcestí pod Smrkem) nejel zpět do srdce Jizerek, ale dolů na singltrek a z něj domů. Dalo to pěkných sto kiláčků a v tom hromada technického ježdění po kamenech, objevení pěkné cesty v Polsku podél Jizery a bezva místa na spaní v lese.

Chata Věčného mlčení

sjezdík do Polska

cesta na Stog Izerski

Ve čtvrtek jsem by v práci od nevidím do nevidím, takže nic. V pátek ráno jsem běžel 21 kilometrů, aby se nohy zase trochu otrkaly a odpoledne šel plavat naposledy do bazénu. Kondiční dráha nebyla volná, tak jsem to zkusil bez šnorchlu a když se nadechuji jen vpravo, tak to jde.

V sobotu už byl zadek docela zotaven :) a tak jsem se projel po Německu. Vzal jsem kombinézu, ale pro jistotu i cyklokraťasy do camelu, kdyby se to nedalo vydržet. Ještě před výjezdem z Liberce mi nějaká kráva v SUVčku vjela na kruháči do cesty. Naštěstí jak vidím velké auto, radši si dávám bacha, protože kombinace SUV + ženská je o hubu. Takže jsem to dobrzdil, ale myslím, že pak ještě dlouho vysvětlovala dětem v autě, co znamenaly ty nadávky. Jel jsem známou cestu Zitau - Gorlitz - Lobau - Zittau, ale tentokrát jsem se snažil jet po cyklostezkách. To mě ale svedlo z cesty, takže jsem si před Lobau trochu zajel. Taky jsem cestou jednou pořádně zmokl, ale měl jsem návleky na tretry a pláštěnku, tak se musím pochválit. :-) Cestou zpátky jsem se stavil v Bílém Kostele v novém cyklokiosku na nealko pivko a opravdu bodlo. Hodil jsem ho do sebe a vydal se stíhat cyklistu, který kiosek opustil chvilku přede mnou. Dojel, jsem ho, chvíli jsme jeli spolu a střídali a pak mi v kopci ujel. Hned po kole jsem ještě na 3 kilometry vyběhl. Ale jen volně. Večer jsme měli sraz s klukama z vejšky a když jsme zbyli jen 4, kluci navrhli, že bychom mohli hrát poker. Já to neumím, tak jsem jen rozdával a koukal, co a jak. Pak mě k tomu pustili a tomu, za kterého jsem hrál, jsem za chvíli vyhrál asi 600 Kč a pak mu zase 800 Kč prohrál. :-) Jó hazard, to je nebezpečný. Navíc neumím blafovat, takže nic pro mě.

V neděli ráno jsem se nemohl vykopat na běh, ale nakonec to bylo ufuněných 12 km a odpoledne první plavčo v gumě venku. Jen 900 m, ale napoprvé to bylo fajn. Byl to takový přelomový týden. Dva přechodové tréninky, dlouhé kolo v závodní kombinéze a první plavčo venku. Kochačka na bajku v Jizerkách byla příjemný bonus.

Minulé pondělí jsem měl naordinováno volno a tak jsem se jen chvíli protahoval. Kontrolu jsem kvůli práci nestihl. V úterý jsem si dal stovky podél přehrady a odpoledne plavčo tamtéž. Ve středu opět práce nad hlavu, tak nic, ale ve čtvrtek jsem si to vynahradil a dal 27kilometrový běh pro pocit, že mě nohy na závodě nezradí, pak volné kolo na vytočení nohou a nakonec saunu a masáž nohou i zad. Prima den.

V pátek pak jen pětikilometrové úseky na kole, které byly v plánu na středu, ale nebyl na ně čas. No a dnes jen plavání, opět v přehradě. Zítra jedu sprint triatlon v Předboji a protože to bude letos můj první závod, doufám, že si vzpomenu na správné pořadí úkonů v depu a nepoplavu v přilbě a podobně. :)

A tohle jsou dvě moc pěkná videa, na která jsem narazil: http://vimeo.com/42826812 a http://vimeo.com/43617467.

Pozn.: Ano, i přes zavalení prací jsem neodtrénoval úplně málo. Ale tentokrát to bylo na úkor péče o domácnost. :)