sobota 14. července 2012

Týden 2. - 8. 7. - Hurá na dovolenou

Trochu se zpožděním, ale ono se stejně skoro nic zajímavěho tento týden neudálo. :-) Byl to druhý týden po IM a měl jsem tedy ještě odpočívat, ale zároveň to byl týden před odjezdem na dovolenou a tak jsem se snažil něco nahnat.

Pondělí jsem dal volné. V úterý jsem jel na kolo s úmyslem jet volně, ale jak jsem na kole dlouho neseděl, tak to nějak jelo samo volně byla až druhá část v dešti. Déšt byla ale i docela příjemný, protože jinak bylo dusno. Ve středu jsem běhal kolem přehrady a protože bylo šílené vedro, při každém průběhu kolem pláže jsem sundal čepici a ponořil hlavu do vody. Bez toho bych tam umřel vedrem.

Ve čtvrtek jsem s parťákem Milošem a Kubou jel malé kolečko do Hrádku nad Nisou a zpět. Já si tam trochu zaplaval (výhoda tréninku v závodní kombinéze :) a jelo se zpět. Kuba se odpojil, protože měl v plánu něco delšího, ale mě bolelo trochu koleno z úterý a Miloš měl zase před středním Bigmanem a tak jsme jeli spíš tak pokecat a zhodnotit probíhající sezónu.

Na pátek jsem měl domluvený běh s kamarádkou Markétou. Takže jsem doběhl k jablonecké přehradě a odtamtud jsme běželi spolu skrz lesíky v jejím okolí. Tam to bylo asi 13 km, společně ještě něco kolem deseti, takže pěkný trénink. Navíc bylo zase hrozné vedro. Po běhu jsme se ještě vykoupali a pokecali a nemohl chybět langoš a pivo. :-) Bylo fajn po dlouhé době zase běžet s někým. V sobotu jsem dal poslední kolo a i když jsem zabejčil, tepy zůstávaly dole. Takže nejvyšší čas na dovolenou. :-) Navíc zase trochu bolelo pravé koleno.


V neděli jsme nabrali s dalším párem směr Českosaské Švýcarsko a tam jsme týden vegetili. Dovolená byla skvělá, i jsem něco naběhal. Ale hlavně krásná příroda. Stay tuned. :-D A malá ochutnávka.

Vlčí hora

Žádné komentáře:

Okomentovat