pondělí 31. prosince 2012

Týden 24. - 30. 12. - Padavka

Jak správně podotkl trenér na středečním kole - mám statisticky velmi vysokou míru pádů. Hned zkraje týdne jsem hodil záda asi 300 metrů od domu. Byla obleva, tak jsem běžel opatrně, protože tenká vrstvička vody na ledovém chodníku může být nebezpečná. Jenže jsem neběžel dost opatrně. :) No aspoň měla paní se psem o zábavu postaráno. :) Kdo nepadá, běhá pod své možnosti. :-D

V úterý jsem vyběhl s Davidem, protože se v rámci naší Endomondí Challenge se na mě začal nebezpečně dotahovat. Jenže on, povahy záludné, naběhal čtyři kilometry ještě před naším srazem. A proto jsem ho pak já, povahy o nic méně záludnější, doprovodil domů a trochu si zaběhl. :-D No asi to vyhraje, protože teď, když tohle píšu, má o 4 km méně a já mám v plánu jen rozklus před zítřejším závodem. Ale možná mi to nedá. :)

Ve středu mě vytáhl Michal na silnice do Německa. Ze začátku to jelo parádně. Pak jsme odbočili a jelo to o něco hůř a cesta zpátky byla pěkně proti větru a do kopce. :) Zakončeno pizzou a soubojem s mobilními technologiemi. :) Ale musím říct, to kolo bylo po měsíci bez kola parádní. Bylo krásně, teplo, ze začátku to i jelo a moc se mi to líbilo. A facebooková mystifikace taky vyšla parádně (napsali jsme, že jsme jeli 150 km a ona to byla pravda, ale jen když se naše kilometry sečetly a pár lidí nám to sežralo i s navijákem :))

V Německu, tam je hej. 

Čtvrtek byl volnější - plavčo, krátká posilovna a sauna. V pátek jsem zase vyrazil s Milošem na běžky. Bylo to hodně zmrzlé, takže trochu u hubu (ještě teď mám obří modřinu na zadku a po 4. pádu jsem to přestal počítat :-)). Ale zase jsem ujel o trochu více než minule. Ale hlavně jsem vyjel megahustokrutopřísnej :) kopec od Tetřevích bud nahoru bez zastavení. Vlastně už jsem zastavoval za celou trasu jen tolikrát, že bych to spočítal na prstech jedné ruky. Svačina a focení se nepočítá. :) Jsem na tom ještě o něco lépe, než loni na konci sezóny. Takže teď mě čekají jen světlé zítřky a sociální jistoty. :D K Vánocům jsem dostal bezva kapsičku na krk, tak jsem ji hned vyzkoušel a manipulace s mobilem jen hned lepší.


Obě fotky mezi Točnou a Krásnou Máří.
Při pohledu do Polska (není vyfoceno) po sněhu ani památky

Tak určitě. :)

V sobotu volný 12kilometrový běh a v neděli začátek volnější, pak 3 km rychle a nakonec doběhnuto tempem kolem 5 min/km. Celkem 24 km. Běžel jsem podél Vltavy a nejlepší bylo kličkování po Karlově mostu. :D Na ostrově Štvanice jsem zabloudil, na schodech na Letnou jsem mále vypustil duši a vůbec to bylo takové pestré.

Poslední celý týden v roce byl tedy rekordní co se týká pádů i spolusportovců. V pondělí běh s Davidem, ve středu kolo s Michalem a o víkendu jsem taky neběžel sám. Modří již vědí. :) :) Jedna růžová taky, ale proti moci tamtamů se nedá bojovat. :)

Mám v mobilu novou aplikaci Llama, která podle dostupných BTSek umí měnit profily. Takže třeba pozná, že jsem doma a ztiší telefon. Honzovi by se určitě líbila. :-)

Llama



2 komentáře:

  1. Tvuj vyrok "Kdo nepada, beha pod svoje moznosti" mi pripomnel jine rceni: "Komu jeste nikdy neuletelo letadlo, travi zbytecne moc casu v odletovych halach..." Aplikace Llama je uzasna. Vse nej do noveho roku!

    OdpovědětVymazat
  2. :) aplikace Llama nema chybu, ovsem s temi letadly me taky April dostala:).
    Mas pravdu -- proti moci tamtamu se neda bojovat!:)
    At se dari a beha a TT jen tak jak si budes prat! MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat