neděle 2. prosince 2012

Týden 26. 11. - 2. 12. - Aklimatizace

Tento týden už u nás uhodily mrazy. Tak jsem tomu trochu přizpůsobil aktivity. Záměrně nepíšu trénink. :-)

V pondělí dvoustovky a stovky a navečer posilovna. V úterý podle plánu dvakrát čtyři kilometry po 4:30. To bylo ještě docela teplo (tak 7°C). Večer pak sauna.

Ve středu jsem vynechal spinning a šetřil se na čtvrteční test 1500 metrů kraulem aneb podzimní postrach plavců. :) Ale aby to nebyl úplně proflákaný den a taky proto, že jsem si potřeboval vyčistit hlavu po výuce ne úplně nadaných studentů, jsem zorganizoval společný výběh. Byli jsme tři a i přes inverzi jsme si to užili. Zase jsem po dlouhé době vytáhl pětiprsťáky (letos asi naposledy) a dali jsme cca 10 km.

Ve čtvrtek ráno namasírovat tricáky, sezobat ta-ble-ty a hurá na test. První pětistovka byla docela dobrá (9:37), druhá už moc ne (9:49) a třetí taky moc ne :) (9:53). Ale celkově za 29:19, což je po letech poprvé, co čas předsezónního testu nezačíná trojkou. Večer opět sauna.

Večer už bylo hodně nasněženo a tak jsem se těšil na ranní výběh ve sněhu. V plánu byla dráha, ale to by v mrazu nemělo cenu. Naplánoval jsem tedy kratší aklimatizační běh. Obleču se, obuji se a chci zamknout zvenku, ale co to - klíč nejde strčit do zámku. No tak si hned říkám, že doběhnu k mamce (cca 1 km) a zavolám zámečníka, ale že nemá cenu tam běžel hned, protože bych pak měl zase moc času. Oběhl jsem tedy celé sídliště a pak až k mamce zamířil. Bylo po šesté a měla ještě noc. Obkroužil jsem tedy ještě kus a pak jí na okno začal házet kouličky, protože zvonek na noc vypíná. Nejdřív nic, ale ledovky dělaly docela rámus a tak jsem byl vpuštěn do tepla. Najít na internetu zámečníka a zavolat mu pak bylo otázkou chvíle. A protože nebylo zamčeno, nebylo to ani moc drahé. Ale radši si na to už budu dávat pozor. :)

V sobotu ráno to nebylo na kolo (leda bych byl kaskadér), běhat jsem měl v plánu v neděli a na běžky to taky ještě nebylo, i když klasici na starých lyžích už vyrazit mohli. Tak jsem vzal sněžnice a šel na Ještěd. Táhnul jsem je úplně zbytečně, ale aspoň jsem potrénoval se zátěží. :) Nahoře bylo zrovna krásně jasno, jen mrak sem tam plul a zacláněl. Cestou dolů jsem potkal nejdříve spolužáka z VŠ a pak bývalou kolegyni z práce s přítelem. Ti kolem mě proběhli s hůlkami.

Odpoledne přišel kamarád instalatér se zedníkem podívat se na tu mou slavnou koupelnu a příští týden budu mít nabídku. Snad i nejnižší. :-)








A v neděli opět aklimatizační běh. :) Tentokrát směr dráha, abych zkontroloval její stav a pak do OBI pro širokou špachtli. Večer jsem šel zase do sauny a ještě před tím jsem vytunil recept na dýňový krém řepou, kterou jsem upekl a rozmixoval spolu s dýní. :) Příští týden by mělo ještě něco nasněžit a tak počítám, že o víkendu už projedu běžky.

3 komentáře:

  1. Čoveče tak včera už se i bruslilo, každopádně to určitě bylo na staré lyže. Nicméně do příštího víkendu doufám trochu nasněží, protože na starých jsem urval vázání a kousek (delší:) se prošel pěšky.

    OdpovědětVymazat
  2. Aah, vidim, ze satek 'mela babka ctyri jabka' je tvym vernym spolecnikem i v zimni sezone....

    OdpovědětVymazat