neděle 27. ledna 2013

21. - 27. 1. - Indór ekšn

To, čemu se dá říkat trénink, proběhlo tento týden na běhacím pásu. V pondělí jsem sice přetrpěl 70 minut na trenažéru, ale to bylo jen takové lehké točení nohama u filmu. Večer ještě chvilku gumy.

V úterý jsem si naložil v posilovně, ale jinak nic. Večer už pomalu tradiční badminton, tentokrát změna v podobě čtyřhry. Zase jsem vzal pětiprsťáky a opravdu mám pocit, že ty holeně nedostávají tak zabrat. Než jsme se všichni sehráli, tak to chvíli trvalo, ale pak byly i moc pěkné výměny.

Ve středu jsem zkusil pás v posilovně a protože jsem si nevzal čočky a brýle mi padaly, tak jsem je musel odložit a viděl jsem prdlačku a vůbec mi to neutíkalo. Aby toho nebylo málo, z držáku mi vypadla láhev a ulomil se picí ventilek. Takže po zbytek trénínku jsem ji musel mít na zemi a když jsem se chtěl napít, tak stoupnout na bočnice, rychle se napít a zase na pás naskočit. Kdybych pás zastavil, bude se rozbíhat 3 minuty a průměr by dostal na prdel. Nakonec z toho bylo 12 kilometrů a na první trénink to ušlo. Ve čtvrtek jsem jen tahal gumy a navečer vyrazil do Prahy na 100 zvířat. Koncert byl parádní.

Lucerna Music Bar

Poskakování na koncertě by se dalo zapsat jako obecná vytrvalost, nebýt zakouřeného prostoru. :) V pátek jsme byli v Ikee, na Floře a nakonec v Harfě. Něco jsme i nachodili, ale já jak nejdu spát do jedenácti, tak jsem druhý den skoro nepoužitelný A to chození mě unavilo tak, že jsem usnul skoro cestou do postele. :-)

V sobotu jsem byl zase na běhátku. Tentokrát jsem dal kilák rozklus a pak 4x 2 km tak, že jsem začal na 12 km/h a po 0,5 km/h zrychloval. Potom kilometr meziklus a pak podobně jako první úsek, jen trochu rychlejší začátek a poslední úsek jen kilometr. Výklus jsem dal čtyři kilometry, abych měl aspoň půlmaratón. Asi v půlce tam přišla skupinka Frantíků, nejspíš skokanů na lyžích (podle postavy a toho, co cvičili) a nacvičovali tam i "Pojď mi hop". Fakt.

Jak zabít trojnásobnou prémii písmene ve Scrabble. :-D

Odpoledně jsme byli v IQ parku a takhle
pěkně tam Stáňa uváděla počasí. :)

V neděli jsme byli na dlouhé procházce v Decathlonu a skoro celý jsme ho vykoupili. Odpoledne jsem ještě tahal gumy, abych se neutopil, až se zase dostanu do vody. No a konečně se nechal vyfotit smělý kosák u mého krmítka. Chodí mi tam i sýkorky, ale ty jsou moc stydlivé. Zato vesele skáčou po střeše. :)

Někdo má psa, ...


9 komentářů:

  1. Tak to chce morál vydržet 1:45 h na běžeckém trenažéru. Můj rekord je z loňska 1:20 a to jsem měl ve sluchátkách vlastní hudbu a zapnutou obrazovkou kde dávali běžecké lyžování :-).

    OdpovědětVymazat
  2. No právě proto jsem si tak hrál s rychlostí, aby mi to lépe utíkalo. Ale ty poslední 4 kilometry byl porod. Původně jsem chtěl dát jen 3, ale pak jsem se rozhodl to zaokrouhlit na 21. A abych neumřel nudou, chvílemi jsem si dal maximální sklon (15°) a nechal rychlost 10km/h (6 min/km). Dorbý je, že tam ta běhátka mají ventilátor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ve fitku mají běhátka, kromě ventilátoru i set top box dvb-t. Takže při sledování TV to také docela utíká. Já běhám se stálým sklonem 1,5 % a už to není taková sranda :-). A střídání tempa trochu pomůže, ale i tak je to ke konci už velká nuda. Není nad to běžet venku :-).

      Vymazat
    2. Tak to vám závidím. V tom mém mají hudbu tak nahlas, že kdybych chtěl mít nějakou svou, tak musím mít ta speciální sluchátka, co snímají okolní zvuk a vysílají jeho protifázi a tak okolí neruší. A o televizi si můžu nechat jen zdát. :)

      Já běhám se sklonem 2°, tak nevím, jestli je to víc, než 1,5%. :)

      S lepším běháním venku je to jasný.

      Vymazat
  3. Ahoj Advide, z tvého přehledu je vidět, že plaveckou přípravu jsi přenesl z bazénu do tepla a sucha domova. Proč ne, že. Aspoň tě nepálí oči od chloru. Můžeš prozradit, jaké gumy používáš? Myslím, že jsi jednou psal, žes je koupil levně v Baumaxu. Co to bylo za produkt?
    Díky. Honza

    OdpovědětVymazat
  4. Mám gumy z etriatlonu od Valdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to byl někdo jiný.

      Vymazat
  5. no nekdy te musim vyzpovidat.. vy TT tomu asi vic rozumite.. ja tak jenom pobiham venku, maximalne vesluju doma..:)
    ale doprcic!! :)
    na ten podzim -- at uz je mezi nama kolik chce let -- zkusim bezet, jak to pujde, at tu kuzi na maratonu nedam zas tak lacino!!!

    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  6. Čemu víc rozumíme? Já myslím, že ničemu. :D

    Na podzim se těším. Zatím to vypadá na Dresden.

    OdpovědětVymazat