neděle 27. ledna 2013

21. - 27. 1. - Indór ekšn

To, čemu se dá říkat trénink, proběhlo tento týden na běhacím pásu. V pondělí jsem sice přetrpěl 70 minut na trenažéru, ale to bylo jen takové lehké točení nohama u filmu. Večer ještě chvilku gumy.

V úterý jsem si naložil v posilovně, ale jinak nic. Večer už pomalu tradiční badminton, tentokrát změna v podobě čtyřhry. Zase jsem vzal pětiprsťáky a opravdu mám pocit, že ty holeně nedostávají tak zabrat. Než jsme se všichni sehráli, tak to chvíli trvalo, ale pak byly i moc pěkné výměny.

Ve středu jsem zkusil pás v posilovně a protože jsem si nevzal čočky a brýle mi padaly, tak jsem je musel odložit a viděl jsem prdlačku a vůbec mi to neutíkalo. Aby toho nebylo málo, z držáku mi vypadla láhev a ulomil se picí ventilek. Takže po zbytek trénínku jsem ji musel mít na zemi a když jsem se chtěl napít, tak stoupnout na bočnice, rychle se napít a zase na pás naskočit. Kdybych pás zastavil, bude se rozbíhat 3 minuty a průměr by dostal na prdel. Nakonec z toho bylo 12 kilometrů a na první trénink to ušlo. Ve čtvrtek jsem jen tahal gumy a navečer vyrazil do Prahy na 100 zvířat. Koncert byl parádní.

Lucerna Music Bar

Poskakování na koncertě by se dalo zapsat jako obecná vytrvalost, nebýt zakouřeného prostoru. :) V pátek jsme byli v Ikee, na Floře a nakonec v Harfě. Něco jsme i nachodili, ale já jak nejdu spát do jedenácti, tak jsem druhý den skoro nepoužitelný A to chození mě unavilo tak, že jsem usnul skoro cestou do postele. :-)

V sobotu jsem byl zase na běhátku. Tentokrát jsem dal kilák rozklus a pak 4x 2 km tak, že jsem začal na 12 km/h a po 0,5 km/h zrychloval. Potom kilometr meziklus a pak podobně jako první úsek, jen trochu rychlejší začátek a poslední úsek jen kilometr. Výklus jsem dal čtyři kilometry, abych měl aspoň půlmaratón. Asi v půlce tam přišla skupinka Frantíků, nejspíš skokanů na lyžích (podle postavy a toho, co cvičili) a nacvičovali tam i "Pojď mi hop". Fakt.

Jak zabít trojnásobnou prémii písmene ve Scrabble. :-D

Odpoledně jsme byli v IQ parku a takhle
pěkně tam Stáňa uváděla počasí. :)

V neděli jsme byli na dlouhé procházce v Decathlonu a skoro celý jsme ho vykoupili. Odpoledne jsem ještě tahal gumy, abych se neutopil, až se zase dostanu do vody. No a konečně se nechal vyfotit smělý kosák u mého krmítka. Chodí mi tam i sýkorky, ale ty jsou moc stydlivé. Zato vesele skáčou po střeše. :)

Někdo má psa, ...


9 komentářů:

  1. Tak to chce morál vydržet 1:45 h na běžeckém trenažéru. Můj rekord je z loňska 1:20 a to jsem měl ve sluchátkách vlastní hudbu a zapnutou obrazovkou kde dávali běžecké lyžování :-).

    OdpovědětVymazat
  2. No právě proto jsem si tak hrál s rychlostí, aby mi to lépe utíkalo. Ale ty poslední 4 kilometry byl porod. Původně jsem chtěl dát jen 3, ale pak jsem se rozhodl to zaokrouhlit na 21. A abych neumřel nudou, chvílemi jsem si dal maximální sklon (15°) a nechal rychlost 10km/h (6 min/km). Dorbý je, že tam ta běhátka mají ventilátor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ve fitku mají běhátka, kromě ventilátoru i set top box dvb-t. Takže při sledování TV to také docela utíká. Já běhám se stálým sklonem 1,5 % a už to není taková sranda :-). A střídání tempa trochu pomůže, ale i tak je to ke konci už velká nuda. Není nad to běžet venku :-).

      Vymazat
    2. Tak to vám závidím. V tom mém mají hudbu tak nahlas, že kdybych chtěl mít nějakou svou, tak musím mít ta speciální sluchátka, co snímají okolní zvuk a vysílají jeho protifázi a tak okolí neruší. A o televizi si můžu nechat jen zdát. :)

      Já běhám se sklonem 2°, tak nevím, jestli je to víc, než 1,5%. :)

      S lepším běháním venku je to jasný.

      Vymazat
  3. Ahoj Advide, z tvého přehledu je vidět, že plaveckou přípravu jsi přenesl z bazénu do tepla a sucha domova. Proč ne, že. Aspoň tě nepálí oči od chloru. Můžeš prozradit, jaké gumy používáš? Myslím, že jsi jednou psal, žes je koupil levně v Baumaxu. Co to bylo za produkt?
    Díky. Honza

    OdpovědětVymazat
  4. Mám gumy z etriatlonu od Valdy.

    OdpovědětVymazat
  5. no nekdy te musim vyzpovidat.. vy TT tomu asi vic rozumite.. ja tak jenom pobiham venku, maximalne vesluju doma..:)
    ale doprcic!! :)
    na ten podzim -- at uz je mezi nama kolik chce let -- zkusim bezet, jak to pujde, at tu kuzi na maratonu nedam zas tak lacino!!!

    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  6. Čemu víc rozumíme? Já myslím, že ničemu. :D

    Na podzim se těším. Zatím to vypadá na Dresden.

    OdpovědětVymazat