pondělí 23. září 2013

Týden 16. - 22. 9. – Modrá je dobrá

Začínám psát a jsem příjemně unaven z minulého týdne. Nohy bolí z běhu a od pasu nahoru zase z nedělního posilování, ke kterému jsem se vrátil po vynucené přestávce. Už mi to chybělo. Nejen běhání je droga.:) No a běhání je teď ve znamení tréninku na půlmaratón a maratón, tak už mi to pobíhání po lese taky trochu chybí.

O tréninku není ani moc co psát, snad jen, že se mi běhá dobře, ale maraton pod tři asi nedopadne. Samozřejmě v to tajně doufám, ale je lepší být realista a třem hodinám se přiblížit, než snílek, přepálit to a pak se doplazit. Každopádně po Plzeňském půlmaratónu budeme s trenérem vědět víc. Je to totiž taky placka a tak půjde aspoň trochu odhadnout čas maratónu.

Nebudu rozepisovat běhy den po dni, místo toho sem hodím upravenou tabulku z deníku. Za zmínku stojí snad jen čtvrteční běh a oba víkendové běhy. Ve čtvrtek jsem běžel pod Ještěd a přestože bylo zataženo a taková vlhká mlha, moc se mi to líbilo a nejradši bych běžel až na Ještěd. V sobotu jsem běhal kiláky na dráze. Ale tak, abych se moc nevykostil a tak jsem je ani ke konci nestupňoval. Jen ten poslední, to je povinnost. :-) Vybíhal jsem do deště, i když do slabšího, než byl ráno a během běhu se krásně vyjasnilo a dobíhal jsem za svitu slunka. Pak po hodině se zase zatáhlo a tak jsme rezignovali na návštěvu Ještědu u příležitosti jeho výročí. A stejně tam byla hlava na hlavě. Teď má v Liberci kulaté výročí skoro všechno - radnice, Ještěd, Zoo a ještě asi dvě budovy/památky.


V neděli jsem si dal okruh přes mé bývalé bydliště, průmyslovou zónu (tam jsem běhával testy maximální tepovky (které jsem stejně dosáhl na spinningu :D)) a oklikou zpět do centra a na cyklostezku, kde jsem na rovině doběhl druhý úsek a odběhl ten poslední. Ke konci to už bylo trochu nepohodlné, ale to byla moje chyba, protože jsem chtěl udržet tempo do konce. Pak jsem ještě dva kilometry vyklusal. Nevzal jsem si gel ani ionták a tak jsem plánoval koupit si někde ve večerce Coca-Colu a naředit vodou. Ale v první měli jen dvoulitrovou, a ve druhé jen Kofolu. Tak jsem vzal zavděk tou a taky to šlo.

Přišly mi k testování kompresky od Royal Bay a tak jsem vytvořil "reklamní foto". :-D To zátiší bylo hezké i bez kompresek, ale takhle to je zajímavější.

 chvilka s reklamou :)


A "Modrá je dobrá" z nadpisu znamená, že můj deníček je teď skoro celý modrý a ani kolo, ani plavání mi nechybí.

3 komentáře:

  1. Dat tohle za tejden tak sem dvakrat mrtvej a dat to v tempu jako ty tak sem mrtvej kazdej den :))
    Dobry Davide ty jedes :))

    OdpovědětVymazat
  2. behas jako pako!:).. drzim palce! 12:)

    OdpovědětVymazat