pondělí 30. září 2013

23. - 29. 9. – Dort :)

Poslední tréninkový objemový trénink za mnou a teď jen vyladit na půlmaratón, pak rychle zregenerovat, trochu přiložit pod kotlem a hurá do Drážďan. :-) V pondělí jsem měl volno a ani jsem se nebyl nikde věšet. V úterý podle plánu 14 km po 4:50, ve skutečnosti to bylo o 9 vteřin na km rychlejší. Doběhl jsem do Baumaxu podívat se na sukulenty, ale nic moc.

Ve středu dvě šestky, tentokrát na dráze. Mohl jsem to odběhnout na cyklostezce jako minule, ale už je toho asfaltu i tak dost a když už nemůžu do lesa (volnou dvanáctku :D mám naplánovanou na úterý), tak aspoň pošetřit nohy na dráze. Zase jsem to o 9-10 vteřin zrychlil a bylo to 4:11/155 a 4:10/155. Ve čtvrtek zase volno a zase úplné.

V pátek jen lehce rozklus, pak stovky v lese a výklus zpátky. V lese jsem našel jednu houbu a to bylo dobré znamení. Když jsem se vrátil, vyrazili jsme na houby pod Ještěd a našli ne sice extra hodně, ale zase Ryzce pravé a hodně. Osmažené na chlebu byly vynikající.


V sobotu na dráze jsme odběhl plánované čtyři dvojky po čtyřech minutách na kilák a navíc mě D. fotila, aby dostál slibu a za darované fusekle poslal taky kromě recenze nějakou tu fotku. Chvilku po mém doběhu startoval dětský závod na 60 m, tak jsem tam při výklusu trochu blbnul. Snažil jsem se neběžet to rychle, ale když garmin ukazuje průměrné tempo 3:54 a na 1,2 km ukazuje 1,28, tak se blbě přepočítívá, jestli vůbec běžím na ty čtyři. tak radši mám malou rezervu. :) Běžel jsem to takto: 3:58/155, 4:00/156, 3:57/158 a 3:58/160. Občas jsem zrychloval i před foťákem, ale fotografka volala, ať zpomalím, aby to stihla. :)




Odpoledne jsem se šel věšet na hrazdu a po delší době to byl regulérní trénink. Sice mě bolí něco mezi ramenem a krkem, ale nedokážu poznat co to je. Jen vím, z čeho to mám. :-D V neděli jsem běžel stupňovaně: 6 km/4:41/146 + 14 km/4:28/153 + 5 km/4:16/164 + 5 km výklus. Ten poslední úsek byl už trochu trápení a říkal jsem si, že jsem možná měl běžet ty předchozí pomaleji. Ale běžely se mi dobře. Na druhém kilometru poslední pětky to vypadalo, že nedodržím ani plánovaných 4:20, ale pak to šlo líp. Po běhu odměna v podobně Jesenky a Coly. :)


A k narozeninám jsem dostal krásný dort se svíčkami a sfoukl jsem je všechny jedním dechem. :-)) Tedy dorty jsem vlastně dostal dva, aby to mamince nebylo líto, až to bude číst. :)


Za srpen jsem naběhal 330 km a za září 360 km, tak si říkám, že snad nebude vadit, že jsem nějakou dobu neběžel nic přes tři hodiny.

5 komentářů:

  1. Ahoj Davide,přidávám se opožděně ke gratulaci a přeju všechno nejlepší k narozeninám a hodně lásky...Bud spokojený a držím palce na půlku a celý pod 3.Věřím tomu,že to dáš...Milda Suchy

    OdpovědětVymazat
  2. Za Opavskou sekci přeju taky všechno nejlepší a ať se osobáčky vydaří.
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc všem za blahopřání. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak všechno nej, spoustu přeskoků přes švihadlo, naběhaných kilometrů bez nehody a sražení těch maratonských tří hodin do prachu země ajncvaj(maximálně draj!) - o zbytek se postaráš sám ;-)

    OdpovědětVymazat