pondělí 25. srpna 2014

Týden 18. - 24. 8. - Baroko se blíží

Vzhledem k tomu, že je Baroko za dveřmi, začal týden blbě. V noci z neděle na pondělí mě tak bolelo okolí levého kotníku, že jsem nemohl na nohu ani došlápnout. Bylo to něco podobného jako loni, ale horší. Po chvíli se to ale rozhýbalo a pak to vždycky bolelo, když se noha delší dobu nehýbala. Tak jsem si řekl, že to prostě zkusím rozběhat a v úterý jsem šel pomalinký přerušovaný běh a ono to šlo.

Ve středu byl společný trénink a jeli jsme kruháč. Já ho jednou zkoušel doma, ale moc mi to nešlo. Ale byl to kruhový trénink se střídáním ve dvojici, takže tam byla aspoň nějaká přestávka. Ale stejně mě druhý den bolelo celé tělo. :-)

Ve čtvrtek jsem si byl zase zaběhat a už běhám souvisleji, protože kešky v Liberci mám docela vysbírané. :) Bylo to usmolených dvacet. Usmolených proto, že jsem si nevzal jídlo ani pití a ke konci jsem počítak každý půlkilometr.

V pátek jsem byl na lovu kešek a večer zase společný posilovací trénink (jsou středa, pátek a neděle). Tentokrát nohy. Byl to brutus. Výpady, žabaky :), dřepy, výstupy na lavičku a bulharské dřepy. Ty jsou obzvlášť vypečené.

Takže na sobotním výletě to docela šlo, ale jak jsme si sedli, tak pak byl problém vstát a jít. :) Byli jsme v okolí Frýdlantu a bylo to fajn.

říčka Desná

:-)

něco pro zahrádkáře (a pejskaře) :-)

v lese

rozhledna nad Frýdlantem

zelená kostka ve Frýdlantu

V neděli jsem ráno odběhl 30 km (7 sám, 9 se známým, 14 sám) a snažil jsem se úplně neflákat. Nejdřív sám trochu z kopce tempem 5:04, pak s Jirkou 5:46 a posledních 14 km tempem 5:00. Kombinace s pátečním posilováním nohou způsobila, že si připadám jako po ironmanovi. :-) No a odpoledne ještě posilování s partou.

část liberecké Seberevolt
(příště fotíme bez stromu :)

blbnutí na konci tréninku


1 komentář:

  1. Bulharsky drepy radsi nekomentuju, ale zaujala me fotka "Muj dum = muj hrad" :-).

    OdpovědětVymazat