úterý 25. srpna 2015

Krása za Ještědem

Ano ano, opět budu pět chválu na krásnou krajinu za Ještědem, která snese srovnání s Českým rájem, ale je tam tak 10x méně lidí. :-) Strávili jsme tam naši poslední minidovolenou a tady je pár fotek. Oblast kolem Hamru už jsem trochu znal z keškování, ale na Ralsku jsem byl poprvé a překvapilo mě, jak je to nahoře rozlehlé. Zdálky je totiž vidět jen ta hlavní věž. Je tam i krásné závětrné místo na spaní.


Děvín

Sledovali jsme ji, jak loví mouchy, ale nic neulovila. :)

 Široký kámen
 
moje první letošní

čistá jeskyně na spaní kousek od cesty
 
 cestou na Stohánek
 
 Ralsko

 Jelení vrchy - můj příští cíl
 
Chrastenský rybník

kemp Žabák s černým Krakonošem :-)

 Chrastenský vodopád

Lužky z Juliiny vyhlídky

Juliina vyhlídka

Ralsko I

Ralsko II

Ralsko III

 Ralsko IV


trifid

 

4 komentáře:

  1. Moc pěkný, asi si Tě budu muset najmout na nějaký výběh jako průvodce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není problém. :-) ALe zrovna v tomhle kraji mpžeš běžet kudy chceš a vždy uvidíš krásné kopce a skály. Jen tu není moc vody.

      Vymazat
  2. Fotky vylozene inspirativni.. Urcite stoji za prozkoumani!
    Souhlas s Lubosem.. ten "trifid" by me silene vydesil:)
    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat