pátek 30. října 2015

Skalní pětka

Tohle si zaslouží samostatný zápisek. Moje první keška na skále, kam se nedá dostat bez lana. Dlouho jsem věděl, kde je umístěná, ale nejdřív jsem se bál a pak jsem neměl, s kým ji odlovit. Nakonec jsem se domluvil s taťkou a šli jsme na to. První pokus se nepovedl, ale to tady nebudu popisovat, jen řeknu, že jsem se pěkně vykoupal ve smradlavé vodě. :)

Druhý pokus byl už v pohodě. Taťka si udělal zábradlí z provazu, aby na mě líp viděl a slyšel moje pokyny. To bylo potřeba, protože abych měl volné ruce, rozhodl jsem se neslaňovat, ale nechat se spustit. Zároveň jsem měl k dispozici druhé lano, které sloužilo k držení a taky jsem po něm vyšplhal zpět nahoru po odlovu.

shození pomocného lana
 
Sundat bundu a jde se na to .

po odlovu I.

po odlovu II.
 
po odlovu III.

po odlovu IV.

I když to z fotek možná vypadá pohodově, výšek se bojím pořád, i když ne tolik jako dříve. Lidi, co to lovili před námi, měli delší lano a slanili až nad vodu, odkud se pomocí druhého lana nechali zhoupnout na břeh. My zvolili návrat nahoru. S pomocným lanem to byla oproti sestupu brnkačka. Kde je krabička prozradit nesmím, ale z fotek je to celkem jasné. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat