úterý 13. března 2018

Víkendový trojboj

Počasí na pytel a Pája nemocná, tak jsem v týdnu jen chodil na procházky s Kesinou. Jednou bylo dokonce takhle krásně bílo. bral jsem si s sebou harmoniku, tak mi to pěkně utíkalo, Kesi se prošla a doma jsem dostal pochvalu. :-)

na procházce

V pátek jsem vzal Kesi na výlet do okolí Železného Brodu. Auto jsem nechal v Podspálově a po modré se vydal do kopce do Spálova a pak Kamenického stezkou až skoro do Semil a odtamtud zase zpět po Riegrově stezce, která je známější. Ale pěkné jsou obě. Potkal jsem jen pár lidí a i jsem se vykoupal. Led byl ještě hodně silný a voda pomalu tekoucí.

pohled ze Spálova 

Myší skála 

z Myší skály 

na vyhlídce

Kamenického stezka 

pohled dolů na Riegrovu stezku a elektrárnu 

lov kachen 

via ferrata 

Riegrova stezka 

pod elektrárnou 

Kesi čeká.

s ledopádem 

 a tunelem
(málem mi praskl rozkrok :-) )


V sobotu jsem šel zkusit, jestli ještě umím běhat a docela to šlo. Běžel jsem z Janova přes jabloneckou přehradu do Jindřichova a lesem potom zpátky. Počasí vyšlo pěkně a i pár krabiček cestou bylo. Ve sportovním areálu Břízky probíhal běžkařský závod, ale bylo vidět, že sníh rychle taje a asi byl tuhle sezónu poslední.

Eleven 

Břízky

hřbitov v Jindřichově 

Běžím. :)

meganádor

V neděli jsme s kolegou koloběžkářem Patrikem jeli z Turnova okruh na Kost a jinudy zase zpět. Patrik je nadšenec, který se taky chystá spát venku a tak možná někam časem spolu vyrazíme i přes noc. Jen tedy ještě musím zjistit, jestli nechrápe. :-) Tentokrát to byla pohodovka. Začátek absolutně po rovině, pak mírně zvlněným terénem a sem tam nějaký ten kopec. Pod Kostí jsme si dali pivko a pak ještě jedno u rybníka Vidlák. Tam jsme museli, měli točenou polotmavou 13° Rohozce. Jednou jsme si ho dali s Pájou na začátku výletu a Pája se pak zbytek výletu motala. :-D (Ne, to není pravda, ale veselá byla :)). Od Vidláku jsme místy tlačili po bahnité cestě, ale pak to zase pěkně jelo, převážně z kopce. Ještě před civilizací jsme si udělali malou opejkačku a pak už to hnali na vlak. Nejdřív to vypadalo, že to krásně stihneme, ale nakonec to bylo tak tak.

Morčata u Žabakoru 

Mužský 

Patrik na cyklostezce 

kupujeme nemovitost :-)

rozhledna Čížovka


Kost 

Trosky 

veselý svatý 

rybník Krčák 

 pivko u Vidláku

singlík

Patrikův dřívkáč

2 komentáře:

  1. Mne se libi, jak velkej mas zaber do okoli.. Kdybys byl u nas tak by asi tvuj revir koncil az u Budejovic..:)..
    Ten sud vypadal velmi inspirativne.. jednu dobu jsem silne uvazoval o maringotce/kontejneru/mobilhouse, ktery bych si dal nekam na pekny pozemek u rybnika, vody.. v lese.. jako zakladnu..
    Je videt, ze jsi o krok napred! At nam to beha! Tesim se na setkani v bezecke hospode!
    12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my se právě s Pájou snažíme o zvýšení akčního rádia. :) Blbý je, že Pája je hrozně citlivá na hluk ze silnice, takže máloco vyhoví. Ten nedávno plánovaný nevyhověl po konzultaci s hydrogeologem, tak hledáme dál. Už ale víme, že v ideálním případě nechceme žádné sousedy. :-))

      Bezva svátky!

      Vymazat