středa 25. září 2024

Prázdninové výlety s Ari

Název příspěvku je "Výlety s Ari", protože většinou jsem byl na výletě s Ari, ale propašuju sem i např. školu smyku. :-D

23. 7. Po nějakém tom protahování achillovek jsem chtěl zkusit delší výlet. Dalo to 16,7 km a dobrý. 
Šel jsem klasiku z Maliníku.








Další výlet 8. 8. vedl do Českého ráje (21 km).











Lužických hor (11. 8.). Tam jsem hledal keš a musel jsem hodně po asfaltu a na paty to nebylo dobrý (20 km).








Na Stodolci


Českého Švýcarska (14. 8.) - 22,5 km. Ale to byl Mordor. Chtěl jsem prozkoumat neznačenou cestu na hranici klidového území a nebyl to ani trochu dobrý nápad. :-))





Tady jsem to ještě bral s humorem. :-D


Ještě, že tam byly bahenní tůňky.



Po kmenech byla nejlepší cesta.

Konečně na cestě.


v Kyjově

Školu smyku jsem dostal jako dárek k Vánocům a moc se mi to líbilo. Výživná byla i teoretická část, ale praktická byla bomba. Nedotáčivý i přetáčivý smyk, losí test, zkouška brždění v různých rychlostech a površích a další. Třeba v Rakousku to mají jako součást autoškoly.



s bráchou v Severce



vodní překážka

řazení na další kolo

Jedu na smyk.

Měním kolo :-D


Další výlet byl koloběžkový s LKG - na koncert kapely Jarret. Ve finále to byla spíš taková pivní degustační vyjížďka. :-D

To by nebylo LKG, aby se neservisovalo před odjezdem. :-)

Hamrštejn

v Hrádku na koncertě

cestou zpět ve stánku Pod třešní


Další výlet s Ari byl do Jizerek. Dlouho jsem si nevylezl kamenopád, tak nadešel jeho čas. Potom jsme to vzali na Jizeru a z ní na parkoviště, protože začalo pršet. (25. 8. - 15 km)












Dlouho jsme nebyli na Ještědu, tak jsme zase po dlouhé době vzali Janu a vyrazili tam. :-) (28. 8. - 10 km)





4. září jsme zase sami šli opět na Ještěd, ale přes Černou horu (20,8 km). Bylo pěkné vedro, ale postupně, jak se stmívalo, tak se příjemně ochladilo.









7. září jsme šli zase na výlet v Českosaském Švýcarsku. Objevil jsem novou výletní lokalitu. Šli jsme jen 15,6 km, protože se jel cyklistický závod a chtěl jsem se vrátit na zahradu před uzavírkou.







divočina u hranic







A 8. září zase do Jizerek, tj. po dlouhé době dva delší (na mě teď) výlety po sobě (16,8 km). Ze Smědavy na Zelený kámen, Pytlácké kameny, hermelín a pivo v Pešákovně a zpět na parkoviště.



rauš :-D





Polsko




A zatím poslední výlet 24. září s druhou Janou do Jizerek za počasí, kterému se prý říká "jizerno". (18 km)







Na chvilku i slunce bylo.

vrchol Olivetské hory



A kde je Pája? Pořád někde hrála. :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat