neděle 18. července 2010

Dřevěnický rykot

Loni jsem šel dva pouťáky - Fojtku a Kytlici. Ale protože se to letos všechno včetně Doksymana zdrclo do jednoho víkendu, hledal jsem další závody v rozumné vzdálenosti od Liberce a našel jsem Iron Dumpling a právě Dřevěnický rykot. Ten se konal kousek od Jičína v Dřevěnicích a je to terénní triatlon. Nějak jsem se před závodem zapomněl podívat na převýšení, nebo jsem se spíš podíval a nedošlo mi, že 630 metrů na 21 kilometrů není málo a tak jsem si říkal, že kolo bude fajn. Ale byl to docela brutus. Prostředí závodu je moc hezké, voda v rybníku teplá a lidi fajn.

depo

start plavání

Plavalo se jedno kolo s jedním výběhem z vody a perlička bylo hnusné teplé bahno na místě, kde se vybíhalo z vody. Bořil jsem se do něj nad kotníky a to zrovna nemusím. Vždycky mám strach, že šlápnu na nějakou rozkládající se rybu. :-) Z vody jsem lezl někde ve třetině startovního pole, depo jsem měl taky rychlé, ale pak to přišlo.

start kola

Kolo od začátku do kopce, většího či menšího a sem tam nějaká rovinka nebo krátký sjezdík. Nevzal jsem si blbec rukavičky, takže se mi rohy smekaly a nebylo to ono. Šel přede mě jeden horší plavec za druhým, až jsem měl pocit, že jsem poslední. Od půlky kola mě předjeli už jen asi 3 lidi. Trasa vedla po lesních cestách a šotolině. Nechyběl průjezd bahnem, přejezd hromady větví, záludný sjezd úzkou pěšinou nebo třeba ostrá pravá zatáčka, kde jsem málem vjel do dobrovolnice. Pak jsem musel do kopce tlačit, protože jsem měl těžký převod. Ale byla to pro nohy aspoň příjemná změna.

krpál na začátku běhu

Druhé depo taky bleskovka a pak hned ze začátku běhu strašlivý krpál nahoru. Běžet to nemohl snad nikdo. Ještě, že se dalo chytat stromů.

já v krpálu :-)

Běh byl celkem vyrovnaný, občas jsem do kopce přešel do chůze a předběhl jsem asi dva závodníky. Zase to bylo lesem a moc pěkné prostředí. Myslel jsem si, že na tak krátkém závodě nebude potřeba jiné občerstvení než bidon na kole, ale voda na běhu přišla vhod.

V cíli potlesk, pití, koláčky, meloun, banán, prostě paráda. Pak přesun asi 200m na místo vyhlášení a tam pivo, pito a jídlo k zakoupení. Byla i tombola, ale zase jsem nic nevyhrál. Myslím, že se tam ještě někdy zase podívám.

9 komentářů:

  1. Vidím, že jsi se také rozzávodil a odpočinek ti moc neříká :-). Ale kdo by odpočíval, když na triatlonové závody trénuješ skoro celý rok že. Jen nesmíš skončit v nemocnici..... :-(
    A jaké bylo umístění ?

    OdpovědětVymazat
  2. Odpočívám a regeneruji mezi závody. Navíc teď mám až do knedlíku pauzu. Tj. 14 dní.

    Umístění ještě nevím. Asi někde kolem 38 místa, ale nevím celkový počet startujících.

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, todle vypada hodne zajimave, neco jako takovy ty krusnomansky akcicky ale v mensim vydani. To bych mohl taky priste zkusit...

    OdpovědětVymazat
  4. Aldaman: Tak jsem 28. ze 48 v kategorii a 36. ze 68 celkově. Akorát mě dali do výsledků jako veterána a přitom Ruda Cogan je normálně v mužích. Asi to hodnotili podle stylu sápání se do kopce. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Majk: Jo jo, je to moc pěkný závod.

    OdpovědětVymazat
  6. No vidíš forma stoupá jsi čím dál lepší :-).
    Já to tak také praktikoval, ale teď jsme týden odpočíval opravdu ve špitále na oddělní ORL s hnisavou angínou a horečkama. Ale zítra už bych měl jít domů :-).
    Takže už toho asi moc nestihnu :-(.

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, tak už to chápu. Já myslel, že mluvíš o nemocnici loni po pádu na kole a ona hnisavá angína. Můj domácí lékaž říkal, že to máš z pití piva po závodě. :-D

    Taky mám z postupů v pořadí radost. A Veterán jsem byl, protože si neumím přečíst pořádně přihlášku a zapsal jsem se jako 1969 a starší. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já byl už veterán i na Babím létě, takže nic nového. :-)

    OdpovědětVymazat