středa 21. července 2010

Neopren Orca Predator 2

Nový neopren jsem potřeboval už dlouho. Nejsem žádný extra plavec a vím, že mi to může hodně pomoci. Takže když mě Michal upozornil na inzerát na neopren Orca Predator 2, který byl ve své době špička, tak jsem neváhal a hned si ho objednal. A jak je vidět na fotce, sedí mi skvělě. Sice bych mohl mít "delší" velikost, ale i tak je super.

Predátor :)

Je po dvou sezónách a nějaké ty šrámy se najdou, ale na funkci to nemá vliv a zalepit se to dá vždycky. Dnes jsem ho byl vyzkoušet ve vodě a je to super. Sice mě ze začátku trochu bolela ramena, ale euforie z nadnášení bolest překonala. :-) Ani nedře na krku a můžu si ho i sám zapnout, i když to chce trochu cvik.

3 komentáře:

  1. Za to tě asi Ječmínek nepochválí. :)) Na kolik vyšla to ojetina, že bych k něčemu podobnýmu dokopal Vavise...

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi jasný, ale nedá se nic dělat.

    Stálo mě to 2500,-

    OdpovědětVymazat
  3. Ale zase ho pochvali trener, tak se to kompenzuje :)

    OdpovědětVymazat