neděle 11. července 2010

Grafiman 2010

Nebudu se tady moc rozepisovat o tom, jak jsem bloudil cestou z Litovce k Náklu, jak mě noc před závodem a noc po závodě žrali komáři (nečekal jsem, že u vody budou :)) a jak jsem si myslel, že je hotel Prachárna v Litovli. Nakonec to dopadlo dobře, takže k vlastnímu závodu.

Jako správný zkušený ironman :) jsem přijel den předem, abych se stačil aklimatizovat, zkusit vodu a projet kus trati. V sobotu bylo teplo už od rána, ale říkal jsem si, že je léto a musí se s tím počítat. Navíc nejhorší je teplo při běhu a to se dá už nějak přežít. Nějak mi ty půlky po celých přijdou celkově jednodušší. :-)

Depo :-)

Plavaly se dvě kola, přičemž první "bojkou" byl velký motorový člun, což bylo skvělé na orientaci. Ale i tak jsem na první bojku plaval hodně stranou od ostatních závodníků. Ale radši pár metrů navíc než ošmatávání nohou. Navíc mi při rozplavání sklouzla jedna čočka a i když pak zase vklouzla na své místo, tak jsem se bál, že kdyby mi někdo kopl do brejliček, tak mi vypadne úplně. No bylo to jedno, nakonec jsem ji stejně někde ztratil a závod dokončil s jednou. První kolo plavání bylo za 20:11 a druhé i s depem za 24:02. Takže buď bylo rychlejší druhé kolo nebo jsem měl ďábelsky rychlé depo. Spíš asi to první. V druhém kole už jsem plaval celkem rovně. Oficiální čas plavání je 41:28 (132. místo celkem).

To nejsou prsa, to je výlez z vody.

Kolo bylo celé v pohodě a jel jsem ho na tepy. Letos jsem měl na půlkách tepy 150, tak jsem i vzhledem k teplotě plánoval tak 147. Nakonec to bylo prvních 45km 148 a zbytek (cca 48km) 149. Průměrná kadence byla 84. Někde ve třetině kola do mě narazila včela a píchla mě do předloktí. No aspoň nějaké zpestření. Jednou mě předjel i Petr Vabroušek a pěkne mi zafandil, tak mě to potěšilo. Jinak trasa moc pěkná. Vzhledem k profilu jsem to čekal trochu rychlejší, ale vítr udělal svoje. V posledním kole jsem předjel Šewyho a kousek za poslední občerstvovačkou i Danielu. Jak jsem do toho pak šlapal, aby mě nedojela, tak jsem cítil přicházející křeč do pravého stehna, ale nějak jsem to rozjezdil. Poslední Magneslife jsem ještě měl, ale chtěl jsem si ho nechat na běh. Ten konec kola byl docela úmorný. Čekal jsem depo každou chvíli a pořád nic. Oficiální čas kola je 2:57:46 (111. místo celkem).

Běžím a je mi teplo.

Druhé depo byla rychlovka. Následný seběh do města a běh parkem byl docela děs. Nejen, že bylo vedro a nebylo se skoro kam schovat, ale ještě k tomu mě chytla křeč pro změnu do druhé nohy. Ale tu jsem taky nějak rozběhal. Běh parkem byl docela příjemný (vzhledem k okolnostem). Sice mohlo být víc občerstvovaček, když jsem si vzal dost houbiček, tak se dalo dlouho ždímat. Ani ty výběhy a seběhy mi nevadily. Kdyby to bylo jen po rovině, tak by to byla nuda. :-) Nejlepší bylo, že jsem pořád někoho sbíhal. Navíc holky dobrovolnice skvěle fandily a to bylo taky fajn. Ke konci běhu jsem ještě seběhl Aldamana a pak ještě utrpení na slunci do cíle. Ještě že tam byl kluk s lahví se studenou vodou. Oficiální čas běhu je 2:08:24 (62. místo celkem).

Fandící cyklista a Olda Kovařík.

Celkový čas 5:51:01 nevypadá nic moc, ale kdo tam byl, tak ví, že to ujde. Celkově 83. ze 148 dokončivších, celkem ale startovalo 176 závodníků, takže jsem v první polovině. :-) V kategorii to je podobné.

13 komentářů:

  1. V takovym vedru... peknej cas. Hele jeste k tem houbickam, si s sebou beres svoje? Jen sbiram info..;)

    OdpovědětVymazat
  2. Houbičky se rozdávaly na občerstvovačkách. Bylo to dobře udělané - nejdřív dobrovolník s houbičkami a pár metrů za ním jídlo a pití, takže si člověk stihl dát houbičky za dres a pak se ještě občerstvit.

    Ale svoje si klidně vzít můžeš. Pěkně na provázku a při běhu kolem vody ji tam hodit a osvěžit se mimo občerstvovačky. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Ja bych spis potreboval dobrovolnika, kterej pobezi pozadu prede mnou a bude po me cakat vodu ze strikaci pistolky celej beh...

    OdpovědětVymazat
  4. To by ale už bylo proti pravidlům. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný! Co bude dál? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Vláďa: Teď mám v plánu Dřevěnický rykot, Železného knedlíka a Doksymana.

    OdpovědětVymazat
  7. dokončils a běžel fakt hezky. Gratuluju. Škoda té Tvé úchylky s jídlem ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. JM: Díky. Koukal jsem, že jste si to večer fakt užili. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. měli jste přijít. Zeleniny na talířkách zbylo dost a pivo můžeš ne? A třeba bychom Ti domluvili i nějaký salát a bagetku...:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jojo, pěkně jsi to valil na tom běhu. Z pohledu žhavícího slunce to, ale moc nechápu. :)) Evidentně ti teplo, teda spíš výheň, vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  11. "Valil" je asi silné slovo pro tempo 6:05. :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Z pohledu mého tempa (8:04/km) si to fakt valil. ;)) Ještě mi řekni jaký to je dát triatlon s jednou čočkou, kolik máš vůbec dioptrií?

    OdpovědětVymazat
  13. Mám asi 6 dioptrií. S jednou čočkou je to v pohodě, horší by to bylo s žádnou. :) Jediné, co mi vadilo bylo to, že mi připadalo, že mám každý konec hrazdy jinak daleko. :-)

    OdpovědětVymazat