neděle 9. ledna 2011

Týden 3. - 9.1. - Slibný začátek, špatný konec

Tak jsem si říkal, jak mi to pěkně jde a najednou jsem marod. :-) Ale jsou na tom lidé o hůře.

V pondělí opět volno, v úterý 2x 7km na páse se sklonem 2° po 4:29 a 4:26. Jestli mi to bude trenér dál prodlužovat, tak z toho asi zblbnu. :-) Venku to taje, ale snad zase něco napadne (kvůli běžkám).

Středeční čtyřstovky v časech 7:36, 7:39, 7:45 mě příjemně překvapily. Měl jsem dráhu pro sebe a tak se plavalo pěkně. Ve čtvrtek zase dvouhodinovka spinningu, ale tentokrát jsem se trochu šetřil. No vlastně si vždycky říkám, že se budu první hodinu šetřit, ale pak začne hrát hudba a se šetřením je konec. :-) První hodina byla silovější (leden měsíc síly. :)) a druhá spíš rychlejší. Tedy aspoň já si ji rychlejší udělal. V pátek dvoustovky v časech 3:38, 3:46, 3:47, 3:49, 3:51, 3:53, takže zase mírné zlepšení. Druhá půlka měla být s packami, ale ty jsem nechal doma a nakonec to bylo dobře, protože by to s nimi vypadalo strašně.

Na sobotu bylo v plánu "běžky co vydržím", tak jsem plánoval tak tři hodiny, ale jak něco odtálo, tak to nebyla žádná bílá idyla, ale hnědá hrbolaná hnusota a po dvou hodinách a asi 6 pádech jsem toho měl plný brejle. Rychlost jako minulou neděli, vzdálenost taky, ale tentokrát jsem měl nově namazány lyže, tak to místy pěkně frčelo. No a fakt to ve stopě jelo pomaleji.

Po lyžích jsem na chvíli skočil do infrasauny a pak jsme vyrazili do Prahy do Ikey. A někdo tam na mě asi plivl bacila nebo co a v noci jsem kašlal a ráno teplota a bolest hlavy. Nejdřív jsem si řekl, že půjdu aspoň na pás a uvidím, jak to půjde, ale pak jsem kapituloval a nakrájel si cibuli.

Takže se přidávám do stavu nemocných s zítra naběhnu k doktorce. No aspoň bude nějaký odpočinek. :)


Kuota už má představec a tedy i celý kokpit a vypadá to pěkně. Ale na fotce ne, tak sem fotku nedám. Teď už chybí jen sada a bude kolo komplet. Tedy ještě kola, ale zkusit se projet na trenažéru můžu i na tréninkových kolech. :-) Jen není úplně ideální, že nápis na sedle a představci je modrý a kola budou s červenou, ale představec stejně skoro vidět nebude. Asi by to vypadalo lépe s triatlonovými řidítky, ale nemůžu si pomoci a prostě z nich mám strach. :) Ty pidi brzdičky asi nějak brzdí, ale tady v kopcích raši budu mít v ruce pořádné páky.

3 komentáře:

  1. Pidi brzdičky brzděj dobře strašpytle :), hele dej se dohromady, na marodění není čas, vlak jede ... ;) IM

    OdpovědětVymazat
  2. U nás už jsme bez sněhu :-). Dej se rychle dohromady, je přece měsíc síly, aby ti pak nechyběl :-).
    P.S. Tak nás nenapínej a hoď sem foto.

    OdpovědětVymazat
  3. Vitej do klubu. Ja si po 1 mesici rozvlekle anginy se stridajici intenzitou dosel dnes rano pro dalsi antibiotika, pac sem mel o vikendu zase skoro ctyricitky. Taky sme to pred vanoci chytnuli nekde v obchodacich. Tentokrat me to ale nechce pustit, a nebo sem neco nekde chytnul znova. Clovek aby skoro chodil mezi lidi s rouskou neboco. Nevim jak si na tom, ale doporucuju se na par dni zabarikadovat a radsi poradne dolecit, abys nedopad jak ja. Trenerovi rekni ze na novym kole ten ujizdejici vlak s prehledem dojedes... Tak se drz. :)

    OdpovědětVymazat