pondělí 23. května 2011

Týdny 9. - 22.5.

První z těchto dvou týdnů byl víceméně odpočinkový před závodem a nejlepší na něm byla čtvrteční masáž a páteční sauna. A samozřejmě vlastní závod. Také jsem v něm poprvé projel obě kola tak, že jsem byl spokojený.

Druhý týden byl zahájený držkoletem a i přes něj se mi podařilo splnit všechny předepsané tréninkové jednotky. Přes velkou bolest bych nešel, ale naražené koleno prostě trochu bolí a nemyslím si, že by mu pohyb škodil. Bohužel se s těmi odřeninamy nedá moc plavat, ale poctivě mažu kalciovkou a koleno kostivalem a lepší se to. Při běhu nebolí došlap, ale ta fáze, kdy jde noha dozadu a na kole můžu točit skoro bez omezení, ale bolí to zase se sedla. Tak snad jen zmíním pěknou stovečku po německých vesničkách v sobotu a bezva mtb vyjížďku v neděli večer. To jsem měl nějakou žravou nemoc, tak jsem jel na chvilku na kolo, abych měl omluvu. :-) Cestou zpět jsem se chtěl stavit na pivko, ale nakonec jsem se nestavil. Bohužel mě nějak zlobí sedlovka. Jednou zajede a jednou ne. Zkusím ji rozebrat a vyčistit a snad bude zase chodit jako zamlada. :-)


Jinak ulomený roh už je nahrazený novým a tak už zbývá jen nějak vyřešit tu sedlovku a ohnutou lyžinu na sedle. To bude už větší oříšek. Zatím jezdím s původním sedlem, ale není to ono. Zítra jdu na vyndání stehů.

A jak tam připravujeme vše na svatbu, našli jsme moc pěkný svatební pochod. Jen škoda, že se jmenuji David. :-)

2 komentáře:

  1. Doufam ze svatba bude tematicka. Nevesta bude cekat v lodce na druhe bojce, kam v neoprenu doplaves a na provaze ji odtahnes do depa, kde vas pri prevlikani rovnou oddaji a vydate se na krasnou 180km svatebni cestu doplnenou lehcim vyklusem na zaver, ktery budete dobihat do brany spalirem svatebcanu...

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli jsi myslel tu krásnou 180km cestu na kole, tak tě Zuzka nebude mít ráda. :-D A místo svatební noci spánek jako když do vody hodí, že? :-D

    OdpovědětVymazat