čtvrtek 19. května 2011

Držkolet

Tak jsem měl jednoho pěkného dne naplánováno od trenéra hodinové vytočení nohou po závodě a co mě nenapadlo? No jasně, pojedu pilovat techniku na muldy. Tak si tam tak jezdím a říkám si: "Že bych zkusil malý skok?" "Bezva nápad!" No tak se rozjedu...... a najednou ležím a reju hubou v zemi. Tak vstanu a koukám, že se mi trochu motá šiška, ale jinak jsem celej. Kolo taky vypadá, že přežilo, tak dobrý. Byl tam ještě jeden kluk, ten mi daroval svoje kapesníčky, aby to ze mě moc nekapalo, chvíli jsem poseděl a popocházel a pak jel domů.

Suma sumárum:
já: Odřená a naražená obě kolena a pravé rameno. Odřené pravé zápěstí a tvář. Šitá brada (2 stehy).
kolo: Ohnutá lyžina v sedle a ulomený roh.

:-D

Jako by zpívali o mně: Kaskadér :-)

6 komentářů:

  1. Tak hlavne aby se to do svatby poradne zahojilo, jinac budes na fotkach vypadat jak pirat...:D Tak aby to nevypadalo ze mam z Tveho padu jen srandu tak s Tebou soucitim abys vedel. Ale stejne si neodpustim - vy bajkeri ste stejne blazni...:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Pro Zuzku: až se mu přestane motat hlava, tak ho prosímtě propleskni za mě. Začala závodní sezóna a ten tvůj chlap takhle blbne :( IM

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to přeju brzké uzdravení! Tyhle příspěvky nečtu moc rád... Ať se ti zranění vyhýbají!

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší způsob jak přibrzdit výborně rozjetou závodní sezónu. Ale Advide, já jako biker ti rozumím, kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti. A co je pod osm stehů, to se nepočítá. :)) Předevčírem jsem nabral ramenem strom a děsně jsem se divil proč ten kurva neuhnul. :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Slibuju, že další podobné eskapády budou až po sezóně (a po svatbě), protože tohle se mi do svatby zahojí tak tak. :)

    A pro pobavení přikládám foto. :)

    OdpovědětVymazat