středa 21. září 2011

Týden 12. - 18.9.

Tento týden se nic zajímavého nestalo, takže je tu spíše pro úplnost. V pondělí jsem měl volno, protože jsem finišoval tezi k přijímačkám. V úterý bylo v plánu 40km kolo a pak 6km běh, ale zase jsem nestíhal a tak jsem byl jen běhat Aspoň jsem si to o něco prodloužil na 10km. Ve středu jsem zase místo 40km kola ujel 50km a tak jsem neměl tak špatné svědomí. :-)

Ve čtvrtek jen rovinky a v pátek rozjetí kolo a rozklus před závodem a klasická předzávodní nervozita před závodem. Ale posun tam je. Když jsem začínal, tak jsem si dával před závody pivo na usnutí, teď už usínám bez něj. V sobotu byl závod a v neděli jen lehké vyjetí na silnici.

Tento týden jsem se nedostal přes deset hodin, ale nijak mě to netrápí, protože odzávoděno mám a teď jen nenechat si přes zimu Majka utéct. :-)) Koleno pořád zlobí, ale už beru kloubní výživu (minimálně placebo efekt :)).

Přípravy na svatbu vrcholí. :)

1 komentář:

  1. No Majk se bude snazit, ale zazraky se asi dit nebudou...;) Tak se drz!

    OdpovědětVymazat