úterý 17. dubna 2012

Garmin Quick Release Kit - 910XT

Pokud máte pocit Déjà vu, máte ho správně. Tenhle fotočlánek je mladší brácha tohoto. Původní Quick Release Kit bohužel není s novým Garminem kompatibilní a tak jsem objednal nový. 910XT je tak pěkně tenký, že je až skoro škoda to kazit touto vychytávkou, ale je to praktické, tak jsem do toho nakonec šel.



V balení byly kromě řemínku a redukce na spodek Garmina i dva držáky na kolo, tak jsem je rovnou namontoval na obě kola.

Kuota (Sakra, zase tam mám nohu. :) )

a Šírer

Rozdíl oproti původnímu vzhledu kokpitu je markantní.


Mimochodem, původní QR Kit pro 310XT je stále k mání. :)

EDIT: 18. 6. 2012 Garmin ztracen. Na závodě mi do něj někdo kopl a uvolnil se z náramku a byl pryč. Už delší dobu jsem sledoval, že jde čím dál víc snáz sundat, ale pořád mi to přišlo jako dost ztuha. Nebylo...

9 komentářů:

  1. No jo, kam ale ted prisnerujes tu baterku? Hele a ty to pouzivas i na triatlonech?

    OdpovědětVymazat
  2. Baterka nebude potřeba. A kdyby přece jen, dám ji na rodla.
    Jo, i zavody. Každopádně přemontování zpět na řemínek je záležitost pěti minut. To kdybych si to náhodou rozmyslel.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti nevím, já mám garmina i při jízdě na kole na ruce a v ničem mi to nevadí, občas zkontroluji data a hotovo, neříkej mi, že na něho budeš pořád hledět. Na stejném místě mám umístěný tacháč, ale i ten sleduji jen občas. Při jízdě se občas se kochám :-), ale hlavně hledím před sebe, abych nevjel do nějaké díry, kterých je po zimě dost :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Alda: Nebudu na něj pořád hledět, ale když na něj budu chtít pohledět, jen hodím oko a nemusím hýbat rukou.

    OdpovědětVymazat
  5. No davide, v patek te vyzpovidam.. potreboval bych neco jednoduchyho, pritom slusnyho na behani, upozornuji jen na behani:).. aby s tim nebyly problemy, abych si treba zadal, ze bezim 50km a abych videl, na kolik ted bezim, kolik mam ubehnuto, kolik mi zbyva do cile, jak bezim rychle.. nic vic moc nepotrebuju.. [popremyslej prosim, zeptam se.. polar/garmin/suunto?, je potreba, aby to bylo spolehlive a pro blondyny a lamy:) ]

    Dik predem za rady.. 12:)

    OdpovědětVymazat
  6. Honza12: No vzhledem k tvým ultra plánům to bude muset mít výdrž aspoň tak 10 hodin. Některá zařízení s kratší výdrží lze dobíjet za chodu, ale nezobrazují se informace o probíhajícím běhu, což je na prd. Min 10h výdrž splňují tyto tři strojky:

    Garmin FR 305, Garmin FR 310XT a Timex Ironman Global GPS Trainer
    (ještě tedy Garmin 910XT, ale to by bylo jak s kanónem na vrabce :-).

    Ten Timex má podle mě vzhledem k velikosti pidi číslice. A vůbec nějak nemám k Timexům vztah. :-) Z těch dvou Garminů by ti myslím stačila ta 305, protože vodotěsnost nepotřebuješ a 305 má spousta ultraběžců a vyhovuje jim. Navíc, práve proto, že to je starší model, se nabíjí přes mini USB a pokud bys potřeboval výdrž delší než 10 hodin, tak se toho dá dosáhnout fintami z následujícího odkazu: http://runtrails.net/garmin305.html

    A také je z nich nejlevnější. Jeho jedinou nevýhodou jsou obří rozměry. Ale vždycky je něco za něco.

    Vycházel jsem z Rayova doporučení pro jednotlivé druhy sportů:
    http://www.dcrainmaker.com/2011/11/my-2011-sports-technology.html

    Jsou tam i odkazy na jeho kompletní recence všech uvedených hraček. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo a ne, že bych si s tebou v pátek nechtěl povídat, ale:

    a) Včera jsem lehnul s 38,5°C a nevím, jak budu zítra vypadat (i když teď je mi o něco líp).

    b) Jsem na techniku trochu ujetej, tak by se pak třeba nedostalo na další zajímavá témata. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc diky, naprosto libovy... kouknu NATO, tim padem muzes probirat zajimava temata, jako ruzove sukne a tak:).
      pivo a vino rozhodne leci a maji vyhodu, jsou to vegetarianske vychytavky, na kterych se shodnou i silni masozravci:). uzdrav se.. 12:)

      Vymazat
  8. dík za fotky. Jenom mě utvrdily v tom, že konečně povedený design garminího budíku takovou ohavností kazit nebudu :-)

    OdpovědětVymazat