sobota 21. dubna 2012

Vyhlášení Bloggera roku 2011

Na tuhle akci jsem se těšil dlouho předem. Ne proto, že jsem se umístil na druhém místě, ale proto, že jsem chtěl poznat osobně slavné bloggery a bloggerky. :-) S někým jsem se už někdy viděl na závodech, s někým i prohodil pár slov, ale většinu jsem znal jen z jejich fotek a textů. Cestu mi málem překazila nemoc. Ve středu jsem lehl se všemi příznaky chřipky, které si umíte vygooglovat (kromě čehokoliv spojeného s dýchacími cestami) a večer horečka. Druhý den ale už jen zvýšená teplota a v pátek ráno bez teplot. Hurá, pojede se!

Do Prahy jsme jeli celý manželský pár. :D Nejdřív jsme měli sraz s Pulcem, který mi ukázal, kde budu spát a hlavně KOPCE, ve kterých běhá. :-D :-D :-D No viděl jsem nějakou terénné vlnku a radši jsem nic neříkal. Ale není to ode mě hezké, dělat si z ní takhle srandu, když to celé zorganizovala a ještě mi zařídila ubytování. Ale nemůžu prostě jinak. :-) (Leono, promiň. (: )

Pak už jsme vyrazili na cestu do pizzerie Corleone. Leona se přiznala, že až ten den zjistila, že jsme se Zuzkou manželé. Pozdě, ale přece. :-) Blogosféra je rozsáhlá a kdo se v tom má všem orientovat, že?

V pizzerii jsme byli cobydub a v našem rohu už bylo plno lidí. Většinu jsem poznal, některé ne. Alespoň chvíli tam ten večer byli tito lidé: Barborka, Jitka, Honza12, Renda, Machy, Pulec, Evžen se Sárou, sOcketka, Ondra Sečka, Mirek, Jirka, Věrka (pulčina kamarádka), Luboš a Miloš Škorpil. Někoho jsem musel zapomenout, protože nás bylo 19 a mám jen 14 jmen plus my dva. Tímto se zapomenutým omlouvám.

Se Zuzkou jsme seděli až na konci stolu, ale společnost jsme měli a postupně jsme se posouvali na začátek, takže nám nic neuniklo. :) Dal jsem si výbornou pizzu a poprvé za poslední asi rok jsem neměl problém ji sníst, ba naopak, přišlo mi, že jsem ji nesnědl.

fotka uloupena Leoně :)

Všichni působili na živo stejně jako na blogu. Tj. Leona milá a skromná, Barborka maratonsky odhodlaně (a slušelo jí to), sOcketku jsem už znal, ale líbilo se mi, jak se pořád usmívala, Honza12 sympaticky a tak dále. Během večera jsem fungoval i jako Garmin poradna. :) No ale to hlavní bylo vyhlášení cen. Barborka na prvním místě, já na druhém a Honza12 na třetím a čtvrtém spolu s Běžícím stínem, který poslal super zdravici. :-)

moje cena

Všichni jsme dostali müsli od české firmy Mixit a něco k tomu. Já karetní monopoly a žvýkačky, Honza 10 fidorek (na každých 10 kilometrů Silvy jednu) a Barborka nevím. Müsli dostali i nevýherci. :) Protože je mi koncept firmy Mixit sympatický, dovolím si doporučit návštěvu jejich stránek. Navíc je míchání vlastního složení müsli zábava.

V průběhu večera se začali lidi klasicky vytrácet, až jsme zůstali já, Leona, Luboš a Věrka. Ale obsluha nás jaksi ignorovala a tak jsme to taky zabalili. Do postele jsem se dostal kolem půlnoci a usínal jsem s myšlenkami na skvěle strávený večer. Leono, díky!

Ehm, málem bych zapomněl - v průběhu večera proběhla zkouška běžecké sukénky, která mi sedí perfektně. Nicméně má velmi pružné nohavičky, takže Majku, bude i tobě. :D Zkouška zdokumentována není. :) Zazněly názory, že už jen si ji zkoušet je poraženecké. Beru to ale tak, že pokud bych čistě teoreticky sázku prohrál, budu se moci pak soustředit na přípravu na maratón a ne na to, jestli budu mít v čem běžet. Jo a taky padl názor, že největší frajeřina by byla sázku vyhrát a stejně v ní běžet. :-D

Fotky jsou tady: http://neztozapomenu.rajce.idnes.cz/.

10 komentářů:

  1. Děkuji za kompliment :) (neumím tady červenající smajlík) Jinak já vyhrála mimo müsli růžové prosecco a růžový lak na nehty. Leona to vystihla báječně! A jsem moc ráda, že jsme se konečně potkali! Tréninku zdar a růžovým sukénkám zvlášť! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to moc fajn, tvuj separatni darek me hodne potesil. Dam si ji v praci do "sine tradic" :) ke svym cislum, treningovym zaznamum, aby mi pripominala, ze verit je potreba a vira v cerne labute je dulezita!
    Jinak sdlim nazor, ze je frajerina vyhrat a v te krasne padnouci sukynce vybehnout:) a nejlip v Praze posunout osobak hned pod 1:20, co si to setrit, nejsi IZI:).
    Hodne zdaru na CM a at ti to skvele TT-nuje. MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta informace ze mi sukenka taky bude je ale naprosto bezpredmetna, nicmene diky...:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem byla moc rada, ze jste i tak z daleka prijeli, bylo to moc hezky se zase vsichni videt :) Mimochodem ja se vetsinou porad necemu tlemim :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha ... ja sem to nejdrive pochopil jako ze ses porad "umyvala" a jenom ze Advid tam ma hrubku ... no, u holky z Matfyzu by me to neprekvapilo ;)

      Vymazat
    2. Překlep opraven. Šťouralové. :)

      Vymazat
  5. Jak jako terénní vlnka?! :oD
    (Je tu někdo z Polabské nížiny....?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polabská nížina zrovna ne, ale chebská pánev je také plná těch jejich "vlnek", které tak těžko vydýchávám :-)
      Nic si z toho nedělej, jsme prostě jinde..

      Vymazat
  6. Musela to být paráda! Škoda, že mi to nevyšlo a nemohl jsem se setkat s ostatními pro mě neznámími bloggery :-( Tak snad jindy:-) Jinak máš pravdu Leona je milá a Martina stále usměvavá :-)) Leoniny kopce jsou "neviditelné" tak to tak musíme brát :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Tradicne skoda, ze jsem musel odejit, to vis, "trener" me zase kontroloval vecer v parku, jestli jsem dodrzoval zivotospravu:), plus nasledna rodinna oslava v sobotu..
    Jeste jednou diky za rady ke Garminu, moc se mi libily vase rady.. ovsem po te, kdyz jsem usoudil, ze jsem doposud nic takovyho nemel a tak ze si jako trouba nejak vystacim bez toho.. se mi zalibil ultra Milos, kdyz prohlasil, ze jsou urcite jistoty, jako treba, ze lama zustava lamou:). Moc hezka party, diky, ze jste prijeli! 12:)

    OdpovědětVymazat