pondělí 15. července 2013

Týden 8. - 14. 7. - Opatrným běžcem

V pondělí už uplynuly 3 dny od opichu a mohl jsem vyběhnout a otestovat, co na to tělo. Ve dnech bez běhu jsem zkusil krajní polohy, ve kterých to předtím zlobilo a dobrý. Tak jsem se těšíl, že to bude v pořádku i na běhu. Večer jsem se jen tak lehce proběhl a pět kilometrů pro začátek stačilo. Kotník nebolel, ale jakoby to v něm žilo vlastním životem. Večer jsem byl zase v Decathlonu a nakoupil gely do zásoby.

Udržuj svou ledničku plnou - kdo si tuhle písničku ještě pamatuje? :)

V úterý běh podél přehrady a většina s dýcháním nosem, abych moc nezrychloval. Všechno drží. Ve středu jsem běh vynechal a dal pro změnu kolo. Plavání je stále pasé kvůli děravé noze. Jel jsem sice jen 50 km, ale musím si po minulém týdnu přece trochu odpočinout. :-) No a stejně mě na kole bolelo lýtko jako tenkrát při běhu, jak jsem musel dopajdat na zastávku a jet autobusem. Ale volná jízda tomu nevadila a druhý den dobrý.

Ve čtvrtek jsem byl běhat s kamarádkou Ivou, kterou taky zlobí noha, tak jsme byli bezva dvojka. Sedm kilometrů uběhlo jako nic a byl tu pátek :) Opět běh s Ivou a ještě s Ondrou, který běžel s činkami. Protože bylo v plánu 5-6 km, naběhal jsem si 5 předem. Společný běh se pak natáhl na 10 a celkem tedy 15 km. Kotník občas zabolí, obzvláště se mu nelíbí kopce, ale dá se to. Jak říkají důchodci: "Když mě to bolí, vím že běžím." :-D Jsem teď takový opatrný běžec. Kaluže přeskakuji tak, abych dopadal na pravou nohu, v zatáčkách zpomaluji a běhám vražedným tempem 5:30 - 6:30 min/km. A mým rajónem je lesní cesta. :-D

V sobotu zase na kolo. Ráno byla pěkná kosa, ale pak se oteplilo a možná až moc. Vydal jsem se projet celou novou cyklostezku, kterou jsem objevil nedávno a je to prostě paráda. Byl jsem tam kolem deváté dopoledne a byl jsem tam skoro sám. Plánoval jsem tak kolem šedesáti kilometrů, ale jelo se mi dobře, tak jsem jel zase zdolat kopec na Sedlíšťku a pak dál na Sychrov a přes Frýdštejn domů. Bylo by to cca 96 km, tak jsem si koupil tvarohovou buchtu a objel to městem a stovka padla. :)


Kryštofovo údolí

most na nové cyklostezce


Sychrov

V neděli zase společný běh. Iva zůstala a Ondra se vyměnil za Ivina manžela Libora. Vybral jsem trasu kolem pivovarských rybníků, kde to je lesem po měkkém a bylo z toho pěkných necelých 12 km. Poslední kilometr mě ale zase bolela pata. V nových botách naběháno cca 30 km, běhám malé objemy, běhám jen přes paty, běhám pomalu, dělám krátké kroky, tak čím to sakra je? Další závažíčko na stranu vah běhu přes špičky. Libor se divil, že mi boty vydrží zhruba 800 km, když jemu vydrží Minimusky asi tak 2000 km. Další důvod...

Takže běhám, není to žádná hitparáda, ale jde to. :-)



9 komentářů:

  1. Ty máš v lednici keečuup, to se řeknéé! ;-)) (a Ivin manžel s tvrdým je taky dobrej ;-) (to máš za tu tvrdou hibernaci, víme? ;-)

    Každopádně super, že už to běhá a ještě lepší, že z tebe bude taky minimalista, ho-hó!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jako na bajk-fóru, když někdo vyfotí kolo v obýváku. Hned první komentář se týká barvy a vzoru koberce, ponožek na zemi a podobně. :)

      Vymazat
    2. No a s tím minimalismem to tak rychlý nebude. :)

      Vymazat
    3. No né, tak to je samá ekobiosocio zeleninka a první, co na mě v tvojí ledničce vybafne je kilovka kečupu odněkud z Lidlu :-DD (a neboj, v sprnu budeš mít příležitost mi tu nevymáchanou hubu spočítat i s úrokama ;-)

      Nebude? To se ještě uvidí... už si náš, vše co máš... ;-))

      Vymazat
    4. Tak aby bylo jasno. :D Kečup byl doplněk k večerním míchaným vajíčkům, která si nyní s těžkým srdcem odpírám a po večerech konzumuji pouze nízkotučné produkty jako třešně a olomoucké tvarůžky. :D

      Vymazat
    5. ;-)) a zalejváš to aspoň pivem? ;-)

      Vymazat
  2. Davide, nebud na sebe tak prisny!!!:) az prijedes, musis trochu jidelne zahresit:)! doladim uzeny syr, dame na gril hermelin:), pivo... at se nam lepe beha:)...
    ale je super, ze jsi to zase rozbehal.., drzim palce, msf! 12:)

    OdpovědětVymazat