středa 5. února 2014

No tak teda jó. :)

Je to venku. Přihlásil jsem se na Silvu. :-)


Ne protože do mě Pavel Z. na Honzově oslavě hustil, ať se přihlásím :). Ne proto, že to běželi všichni kamarádi. Ale byl jsem tak nějak nalomen a Richardův zápisek mě dolomil. :) Taky to ale mohl napsat o týden dřív, abychom stihli zaplatit nižší startovné. :D Ano, my. Běžíme oba. :) Snad nebude vadit, že jsem to tady takhle prásknul. Slovo dalo slovo a jdeme do toho.

A délka? Že se ptáte? :)

8 komentářů:

  1. ...no a mě zase dolomily všechny ty komentáře pod mým příspěvkem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Davide, ve dvou - pokud si vyhovíte tempem běhu a lidsky, tak se to dá zvládnout i při větších krizích a to nejen fyzických, ale hlavně psychických. Budu Tobě i Richardovi držet pěsti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nevíme, jestli poběžíme spolu, ale bylo by to fajn.

      Vymazat
  3. Chachá! Super!! Budu držet palce a snít o dni, kdy se postavím na start s vámi ;-)) (aneb není nad divoký sny Maxipsa Fíka :-D)

    OdpovědětVymazat
  4. sny jsou to nejhezci... co mame..:)
    jsem rad, ze do toho jdes.. drzim palce.. uz ses "stara vrazda":).. tak nac to odkladat, ze???:)
    msf! 12:)

    OdpovědětVymazat
  5. No to mě podrž...! Vy jste fakt MEGA. Tedy ULTRA jsem chtěla napsat :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je pěkné rozhodnutí, těším se že se tam potkáme, možní z toho bude i nějaký běh kolem horní Stropnice. No a ta délka? Opravdu ta maxi? Hmm dobrej oddíl.. MVP

    OdpovědětVymazat