neděle 2. února 2014

Polenta s rajčaty, česnekem a feferonkou

Dnes jsem vyzkoušel další novinku v mé kuchyni a to polentu. Polenta je v podstatě kukuřičná kaše, která se připravuje úplně stejně jako klasická krupicová kaše, jen se dělá z kukuřičné mouky (nebo spíš krupice) a místo mléka je osolená voda. Jde udělat jako kaše a nebo hustá a pak se dá nechat vychladit, nakrájet a třeba osmažit nebo zapéct. Já ji udělal jako kaši, do které jsem přidal libeček. Zvlášť na pánvi jsem pak připravil rajčata s česnekem a feferonkou, tj. takový aglio olio základ. Na focení je to hezčí zvlášť, na jídlo doporučuji smíchat. Je to rychlé, zdravé, levné, dobré a syté. :)



5 komentářů:

  1. Ahoj, polentu taky používám - buď jako kaši - jak píšeš, nebo jsem to doma zkusili na tenko rozválet na pečícím papíru a vykrájet z toho nějaké tvary / nebo nařezat na kousky třeba kráječem na pizu - a dát to péct do trouby -> a jsou z toho domácí tortilly ... jen je potřeba vychytat správnou hustotu "kaše" aby to šlo rozválet atd.

    RS

    OdpovědětVymazat
  2. no to vypadá ještě hůř jak merlík...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najednou. :-)) Než jsi merlík ochutnala, tak se ti líbil. :)

      Vymazat
  3. no, po té zkušenosti s merlíkem jsem už opatrnější :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Mne se normalne sbihaj sliny! :)

    OdpovědětVymazat