pondělí 20. října 2014

Týden 13. - 19. 10. - Žárlivý Kokopelli

Tento týden byl pracovně o něco náročnější, ale nic hrozného. V pondělí jsem vegetil a odpoledne jel do Prahy na opět velmi vydařenou běžeckou hospodu do Prahy. Evžen měl narozeniny, tak to bylo celé v narozeninovém duchu. Jinak se jedlo, pilo a povídalo jako obvykle. :)

 Evžen se Sárou

 V úterý si užíval bazén a tobogán a ve středu už jsem zase visel na hrazdě. :) K běhu jsem se dostal až ve čtvrtek. Byl to takový kratší běh, kdy jsem zase někdy před polovinou přešel na špičky. Už se to asi láme. Taky bylo načase. :)

Předpověď počasí na víkend byla příznivá a začal jsem se těšit na běh, který odkládám už tak dva tři roky a to hřebenovku z Hodkovic nad Mohelkou přes Ještěd do Jablonného v Podještědí. Pokaždé mi do toho něco přišlo, s tréninkem na dlouhý triatlon a maratón se to taky moc rádo nemělo a tak konečně v sobotu nadešel den D. Říkal jsem si, že to bude pěkný křest nového týmového trička. V pátek večer volal kámoš z vejšky, jestli se k nim nepřidám. Blesklo mi hlavou ohrožení běhu, ale přidal jsem se, protože jsem je dlouho neviděl. Do postele jsem padal mezi druhoua třetí ráno a po probuzení mi do běhu věru nebylo. :-) Tak jsem šel pro úrodu na zahradě a pak si uvařil květolici. To je prý český název pro květák romanesco, což je tohle:

květák z vesmíru :)

Přejel jsem vlakem do Hodkovic a vyběhl. Až na tričko neustále se vyhrnující a odhalující tak záda  se mi běželo pěkně. Chvílemi jsem šel, potkával houbaře, rodinky pouštějící draky a výletníky. Ale bohužel jsem po šesti kilometrech zjistil, že mi z batůžku vypadlo triko s dlouhým rukávem, které jsem měl na převlečení do cíle, abych neklepal kosu. Tričko nebylo levné a bylo to merino, tak jsem se vrátil po svých stopách, jestli hi nenajdu někde ležet. Nenašel. Žárlivý Kokopelli (panáček na novém triku) to zařídil tak, že když běžím s ním, nesmím mít na sobě nic jiného. No chvíli mě to mrzelo, ale zase tak často jsem ho stejně nenosil. A už kolem páté hodiny (vyrážel jsem ve tři odpoledne) se začalo citelně ochlazovat a kdybych to doběhl bez trika, asi by to nedopadlo úplně dobře.

týmové triko

Takže místo 30kilometrové hřebenovky mám 12 km kopeček nahoru a dolů. No tak zase příště... :) Tričko je super, ale láká mušky. A budu muset pořešit batůžek. Pás na lahve je skvělý na běhy, kdy nepotřebuji nic na převlečení a tedy na léto. Camelbak, co jsem měl teď zase pojme hodně vody, ale pak už se tam moc nevejde a pokud potřebuji fotit nebo navigovat, musím ho sundávat a pak studený na mokrá záda zase nandávat, což není nic příjemného.

V neděli jsem byl na výletě. Bylo krásně a i dvě kešky jsem odlovil. :) Opalování na hromadě slámy nemělo chybu.





No a ještě další várka jídel. :)

 úterý - hokkaidó na cibulce (primitivní, ale vynikající)

středa - falafel z pytlíku (hodně suché) a fazolky na kari

 čtvrtek - grenadýrský pochod s dělovými koulemi (Ánanda)

jablkový koláč a stévinka (Ánanda)

pátek - hokkaidó s cibulí, rajčaty a rýží
(variace na hokkaidó s pohamkou)

fast food - pečené brambory a dušené zelí

sobota - bramborová kaše s fraktálovým květákem :)

4 komentáře:

  1. ...to jsou veganský hody !!! já vařím proti tobě tak obyčejně...:-( pořád je co se učit... a taky se mi líbí to jídlo rozložené na papírech z práce :-))
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsi mě potěšil. Taková chvála od někoho, kdo je veganem přes rok. :-) No jo, když nejdu do Ánandy nebo nejím v práci, jím na papírech. :-)

      Vymazat
  2. ten květák ve mně vůbec nebudí důvěru....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zbytek přírody? :-)

      http://www.bc.cas.cz/cz/vite-ze/priroda-tvori-fraktaly/116

      Vymazat