středa 3. prosince 2014

Týden 24. - 30. 11. - první Muscle Up a Loupežnická jeskyně

Ležení prokládanému plesy je konec, protože došly epizody seriálu Walking Dead. :) Hned v pondělí na tréninku v Aréně se mi povedla velká věc. Vytoužený Muscle-Up. Jde o cvik, kde se udělá shyb a pak se pokračuje nahoru až do vzporu, ve kterém se končí po výmyku. Nejtěžší je ta střední fáze, kdy se zapojují svaly, které u jiných cviků nejsou moc potřeba a špatně se tedy trénují. Proto se začíná dynamickým muscle-upem, kdy si přikopnete. Pokouším se o něj už přes rok a minulou zimu jsem k němu měl blízko. Ale protože není jen o síle, ale i o technice, tak se mi pořád nedařilo, přes léto jsem se soustředil zase na základní cviky a zaměřil jsem se na něj zase až na podzim. Ne, že bych ho přes léto nezkoušel, ale říkal jsem si, že mi nikam neuteče. Ale kamarádi ze Seberevolty ho jeden za druhým dávají, tak už jsem chtěl taky. :-) Povedl se mi jen jednou nebo dvakrát, takže video nemám. Ale mám video, jak ho skoro dám točené chvíli po úspěšném pokusu. Pak jsem bohužel přepadal zpátky. Ale stačilo vydržet a vzepřít se a bylo by to. Tak někdy příště. :)



Jako odměnu jsem si upekl výborné brownies (česky asi "hnědky" :-D). Recept tady. Základními surovinami jsou mrkev a banán a je to opravu moc dobré, i když recept může budit nedůvěru. Navrch jsem dal kousky hořké čokolády s oříšky.

brownies

V úterý jsem začal s klikovacím plánem, který jsem dělal už loni a to ráno a večer 100 kliků. Vždy 1 - 2 - 3 až do deseti a pak zase do jedné. První den dobrý, druhý a třetí boj a pak se to ustálilo a je to v pohodě. Ještě necelé 4 týdny. Končím den před Vánoci.

Taky jsem si zašel k doktorce, aby si mě poslechla. Průdušky dobrý. Jen kvůli tomu bych tam nešel, ale rovnou jsem se zeptal co s tím mým neohebným zápěstím a tak mě poslala na rentgen a teď čekám na verdikt. Vyběhl jsem jen jednou a to v sobotu na necelých 8 km, kdy jsem dýchal jen nosem. Jako dýchání nosem jsem vždy bral nádech i výdech nosem, ale zkusil jsem i výdech pusou a ten studený vzduch se tam stejně dostane. Tak zůstávám jen u nosu. :)

V neděli jsme byli na výletě v okolí Raspenavy a hledali jsme Vorbachovu loupežnickou jeskyni. Na internetu se dá najít popis cesty i GPS souřadnice, ale ani jedno není moc platné. Jeskyně je vyznačena i na turistických mapách, ale nepřesně. Nejdříve jsme se tedy řídili popisem, ale jeskyni jsme nenašli. Pak jsme si říkali, že jsme moc severně od Šolcova rybníku a že ještě zkusíme GPS a mapu a pak se vrátíme. GPS nám nepomohla a až když jsem se pak jako poslední šanci snažil dostat na ikonku jeskyně na mobilních mapách.cz, tak jsem ji konečně našel. Ale zeshora bych vůbec netipoval, že tam bude. Z nálezu jsme měli velkou radost. Přikládám i souřadnice jeskyně, kdy se ji někdo vydal také hledat.

výhled z Raspenavy


Šolcův rybník

v jeskyni

pohled ke vchodu

  a z venku

les pod jeskyní

souřadnice jeskyně

Z fotek na internetu jsem usoudil, že se budeme muset třeba metr vchodem proplazit, ale vstup je pohodový, jen se leze kousek po čtyřech. Výlet se vydařil i díky čaji s rumem, protože za kopcem už byla docela kosa a když se nešlo, nebylo nejtepleji. A padla i jedna keška. I když to bylo těsné, protože po chvíli neúspěšného hledání mi byl vyměřen limit pěti minut. :)


1 komentář: