úterý 25. listopadu 2014

Týden 18. - 23. 11. - Choroba mušketýra

Možná na mě v Krušných horách někdo prsknul bacil, možná si jen tělo řeklo, že už odolávalo dost a možná něco úplně jiného. :) Zkrátka a dobře jsem se v pátek ráno probudil s bolavým krkem. Tak jsem to zkusil vyléčit pomalým během podle návodu Honzy 12 (na někoho se to svést musí :-), ale nepovedlo se. V pátek jsem měl dovolenou, tak jsem ležel a pil zázvorový čaj a Vincentku a stejně tak v sobotu. Ale na sobotu večer jsem měl domluvený historický ples v Praze, na který jsem se těšil a tak jsem se nadopoval Celaskonem a vyrazil. :) Ples byl parádní. Střídala se výuka tanců s volným tancováním (kde jsme se nechytali :)) a pestrost kostýmů byla taky moc pěkná.




V neděli jsem vstával až kolem desáté a bylo mi fajn. Tak jsem se vrhl na výrobu kapustových karbanátků. Na tom by nebylo nic moc zajímavého, ale zkusil jsem místo části strouhanky použít maniokový škrob a ničemu to nevadilo, jen ty karbanátky byly takové gumové. Ale moc dobré.


Tabulku ani dávat nebudu. :)

1 komentář: