pondělí 7. prosince 2015

Listopadovo-prosincový fotopříspěvek


Ještě, když bylo trochu víc slunce, byli jsme na krásném výletě v Drábských světničkách. Oba jsme tam jezdili jako děti. A konečně vím, co byla zač ta perníková chaloupka. Byla to sušárna ovoce. 

 :-)

 Drábské světničky

Mužský
 
Valečov

cestou domů

9.11. se mi povedlo moje první FTFko. To znamená, že jsem našel jako první nově založenou keš. Není to lehké, protože se na to specializují celé týmy, kde jeden řídí, další luští, třetí naviguje a tak. Ale tahle je 200 metrů od mého bytu. :-))

logování

logbook

s ownery

Taky jsme měli kruhovku po asi 15 letech se spolužáky z vysoké a stálo to za to. Asi do 4 do rána jsme trsali ve studentské klubu. Jako zamlada. :-D A když už tu máme to zveřejňování těch historických fotek :), tak přidám naši sestavu před lety.

dříve

nyní

A pro změnu zase Ralsko. Tentokrát směrem na východ a pak oklikou zpět do Osečné.


 s Kavčí skálou a Trpaslíkem

divná borovice

Čertova zeď

prameniště Ploučnice

Dále jsem se zúčastnil geobowlingu, kde jsme v týmech získali třetí místo. Tradičně vyhrává tým s názvem Liberečtí rytíři. My tedy měli za cíl je porazit a nepodařilo se. :-)


A dlouho tu nebyl recept. :) Tentokrát na sojové výpečky. Recept zde. Trochu jsem se bál složitosti, ale je to jednodušší, než se zdá a hlavně je to tak dobré, že jsem je měl druhý den znovu.

sojové výpečky

5 komentářů:

  1. Recept se mi líbí - o víkendu vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No to jidlo vypada dobre! Skoro jako bucek od maminky:)..:)..
    Rad jsem te videl, verim, ze na POP bude i cas vic popovidat, i kdyz ty jsi porad sama zenska!:). MSF -- to z nas mluvi akorat zavist.. 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo vypada to pekne..fakt ses delal i s bramborovym knedlikem? A kolik casu ti to cele sebralo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdepak, knedlík byl z pytlíku. Peče se to dlouho, ale nemusíš u toho stát. Problém je spíš to, že jsem měl to zelí hotové brzo (to byla rychlovka) a pak ujídal, protože bylo moc dobré a málem nezbylo k výpečkům. :-) Čili kdybych začal výpečky, tak je to celkem na hodinu a půl, ale v tom jen tak 20 minut práce.

      Vymazat