středa 18. ledna 2017

Prosinec


18. prosince jsme byli zase v Českém Ráji, tentokrát v Prachovských skalách. Počasí nic moc, ale i tak se nám tam moc líbilo. Prošli jsme skoro všechno, dali si svačinku a nenašli kešku, která byla v jeskyni, kde se bez světla špatně hledalo. Svítil jsem si sice světýlkem z foťáku, ale to moc nepomáhalo.





 žralok :-)


 

Těsně před Vánoci (20. 12.)  jsem zatoužil zdolat s koloběžkou Ještěd. O jízdě z Tetřevího sedla nemohla být skoro řeč, ale to mi nevadilo a krásné výhledy mi to plně vynahradily. Zato dolů to bylo nepříjemné, protože mi mrzly ruce. Tak jsem několikrát jel kousek do kopce, abych se zahřál a docela to pomáhalo. V tunelu pod lanovkou byl takový vítr, že jsem musel cestou dolů hodně brzdit, abych nepřeletěl svodidla. :-)



nahoře

dole

Hned po dvou dnech jsme se pod Ještěd vrátili s Kesinou, protože se mi povedlo vyluštit záludnou kešku a do jara by nemusela vydržet. Počasí zase bezva, jen samá mlha. Kešku jsem našel a cestou zpět jsem trochu bloudil kamennými poli, ale pak jsem narazil na silnici a bylo vyhráno.








K Vánocům jsem Kesince upletl lehké vodítko a náhubek, abych s sebou nemusel tahat ten klasický velký (viz. výše). Kesince sedí pěkně a ani si ho nesundávala. Jen to vodítko mi zabrala Pája. :-D



POP4


POP - již téměř legendární akce. Tentokrát vyšel nešťastně termín - na druhý svátek vánoční. Ale nás skalní to neodradilo a nakonec nás bylo docela dost. Samozřejmě jsem neběžel, ale jel na kolobrndě, což bylo z logistického mnohem komplikovanější, ale stálo to za to.

Abychom stihli hospodu, došlo k výraznému zkrácení trasy, což mi přišlo celkem škoda. Hlavně proto, že s původním plánem počítaly Káťa a Kájou, se kterými jsem si chtěl pokecat. Tak jsem se kus v Krčáku odpojil a jel holkám naproti. Pokecali jsme pěkně a Káťa mi kradla koloběžku, takže jsem i něco málo naběhal. :-)

Na Hamru jsem se pak pořádně nacpal a vydadně popil a pak se jen dovalil do tramvaje, která mě dovezla na hlavák, odkud jsem s jedním přestupem o půlnoci dorazil do Liberce.

Tu trasu šutru máte u mě!  :-))



Hvězda


Baba

veselí běžci 


obžerství

30.12. jsme šel do lesa vyzkoušet skládací pilku, kterou jsem dostal pod stromeček. Pilka řeže jako ďas a Kesi se výlet taky líbil.





Na Silvestra jsme jeli zase do Prachovek pro zapomenutou kešku a taky s námi byla Páji sestra. A bylo o něco lepší počasí.







 u kešky






 


 


čajový domeček

Na Nový rok jsme šli rozhýbat ztuhlá těla do okolí Frýdlantu. Pája mi ukázala protrženou přehradu a byl to moc pěkný výlet.

 
Milenci

 
protržená přehrada

No a teď jsem nemocný. :-(
:)

3 komentáře:

  1. Zase nádherné fotky, obdivuji tvoji činorodost, nevím co máš proti zkrácené trase POPu - mě se to líbilo, hlavně se brzo uzdrav a ať se daří! i vše ostatní
    Mm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to taky moc líbilo, ale byl by mi líto, kdybychom běželi bez holek, tak jsem si to chtěl užít chvíli i s nimi.

      Díky!

      Vymazat
  2. :) nektera mista uz i poznavam:)..
    no jezdit na kolobezce v takovych mrazech to je fakt sila.. Velky obdiv.. To pobihani preci jen zahreje:)
    MSF! Jaro bude podle vseho velkolepy!! 12:)

    OdpovědětVymazat