úterý 16. května 2017

Středeční vyjížďka s bonusem

Je nezvyklé napsat jeden příspěvek o jedné kratší vyjížďce, ale nějak jsem to zapomněl zmínit dříve a tenhle výlet si to zaslouží. Vlastně zase tak krátký nebyl. :-)

Minulou středu byl rektorský den a tak mi odpadla odpolední výuka. Počasí vypadalo slibně, tak jsem koupil obilný "buřt" s tím, že si udělám výlet, cestou koupím pivo a horčici a někde v lese si udělám žranici. Chybou bylo, že jsem přejel krámek v Chrastavě a říkal si, že bude něco dalšího cestou. Ale obchod byl až v Chotyni a tam jsem si koupil pivo a tu hořcici. Jenže nic jiného a pár kiláků za Chotyní, když už jsem to otočil a projížděl Václavicemi, tak jsem chytil hlaďák. Pivo jsem si chtěl šetřit k ohýnku, tak jsem si dal trochu horčice a fakt to trochu zabralo. Říkal jsem si, že plnotučná = tuk = palivo. :-) Taky jsem si říkal, že je bezva mít rostlinnou klobásu, protože má víc škrobů, než masová a to je na energii lepší. :) Pak už jsem to jakž takž doklepal do Bedřichoveckého lesa, kde je opuštěný lom s ohništěm (bohužel i s pneumatikami a graffiti). Skočil jsem o lesa pro trochu březové kůry a za chvíli už ohýnek plápolal.


Svatý Barbora :-)

hladová kráva

Hoří!

zlepšovák (patent pending :) )

zátiší  

 iThinkBeer :-)

1 komentář:

  1. Okamzite jedu vyzkouset, jestli zadni blatnik Miba taky poslouzi jako drzak na opekaci klacek. Burt bude teda v mem pripade veprovy...

    OdpovědětVymazat