neděle 4. června 2017

Nová koloběžka Morxes Cavia - "Morče" a Terezínské hry

Za titul Ph.D. jsem si nadělil novou koloběžku. Dlouho jsem vybíral a nakonec padla volba na Morxes Cavia, což je "osekaný" model Vendeta, ale je možné si ji nakonfigurovat,  takže třeba hlavové složení a gripy mám lepší, než v základu. Navíc mám blatníky, adaptér na řidítkovou brašnu Ortlieb a nosič na velké brašny Tubus Tara. Tohle jsou první fotky, které jsem viděl a byla to láska na první pohled. :-)



Vyzvednout koloběžku byl trochu logistický oříšek, ale nakonec jsem to zvládl, v pátek ráno si ji vyzvedl v Praze a pak pokračoval k Terezínu na sérii kešek s názvem Klobouk. Tam se mi sice moc nedařilo, ale trochu jsem kolobku otestoval a byl spokojený. Spal jsem u opuštěného kostela spolu s rodinkou, se kterou jsem byl týmu na Terezínských hrách. To je geocachingová akce, kde je hlavním bodem programu Boj o poklad pevnosti Terezín inspirovaný pevností Boyard. Je tam lovení klíčů, indicií, sběr zlata, zkrátka všechno.

Už je moje :-)

Morče v akci

zátiší :-) 

Tady někde je keš a nápověda je "pod placatým kamenem" :-)

spaní u kostela vedle náhrobků 

otec Fura vysvětluje pravidla 

Batman

 upíři hlídají klíč

 To není úkol, jen cesta mezi dvěma stanovišti

název našeho týmu :-)

 lovení klíče mezi moučnými červy

a mezi šváby 

lovení klíče

Nebyli jsme úplně "dream team" a ani jsme nijak extra po vítězství netoužili. Některé úkoly se nám povedly, jiné méně. Já vyfasoval překonávání opičí dráhy s hrazdami a to mi sedlo. A taky jsem, překvapivě, uhodl hádanku:

"Mám města, nemám domy, mám les, nemám stromy, mám moře, nemám ryby. Co jsem?"

Po ukončení hry jsme hlídali děti, aby mohli rodiče na překážkový závod "Sapér" a pak už jsem si jen objel pár keší a vydal se na cestu domů.

 nutrie

v Terezíně na náměstí

A v neděli jsem jel otestovat Morče na delší trasu. Do Německa k jezeru Berzdorfer See. Půlku cesty pršelo a ke konci jsem měl náběhy na křeče, ale jinak super. Jak jsem dojel do Žitavy, zase bylo hezky. Klasika. Koloběžka jede lépe než Kostka a je to prostě už dospělá koloběžka. Kostka sice taky, ale Morče je ještě dospělejší. :-)

výživa základ úspěchu

čekání, až přestane pršet

Vyrážíme.

Chotyně

Morče, Kocour a lištičky. :-)

Berzdorfer See

využití nosiče :-)



stojan
(Morče nemá)



Je to tam!

6 komentářů:

  1. Tak nejprve Davide, gratuluji k titulu a poté k té černé krasavici :-) Vypadá nádherně a jak je vidět, jede ještě lépe :-) 1bubo

    OdpovědětVymazat
  2. Napadlo me, ze pujdes do Morcete. Super volba! A blahopreju k titulu!

    OdpovědětVymazat