čtvrtek 20. července 2017

Týden s pončem

Tento týden byl velice deštivý a proto ten název příspěvku. V úterý jsem vzal Kesi na jednu pěknou keš a procházka se jí moc líbila. Ale na konci jsme pěkně zmokli. Pončo jsem měl sebou, ale na těch 300 metrů se mi ho nechtělo vytahovat. Měl jsem. :-) Na středu jsem uspořádal sraz místních koloběžkářů, ale počasí bylo opět na pytel a tak jsme nakonec byli jen dva a já pěkně zmokl. Ale pončo jsem měl a pěkně se projel. jen mě začalo zlobit přední světlo. Po vypnutí se samo zase zapne. Ale po vysušení zase dobrý.

V pátek jsem vyjel tak trochu nazdařbůh s cílem odlovit jednu pěknou stromovku u Rašovky a pak že se uvidí. Opět byly přeháňky, ale bylo z toho pěkných 65 km a nakonec jsem dojel až do Turnova a ještě si cestou zkusil stavbu dalšího typu přístřešku z ponča. Nejvíc mi asi dala zabrat jedna keš na stromě, která měla papírovou obtížnost 3,5 hvězdičky (z max. možných pěti), ale byla to taková čistá 4,5, možná i pětka. Nakonec jsem si poradil smyčkou z paracordu, do které jsem dal nohu a dosáhl na další větev. Ale ještě teď mám odřené ruce. :-)

Ale zase jsem si pěkně otestoval boty na koloběžku, které jsou bezva i na lezení po stromech, kde vůbec nekloužou. Taky jsem se podíval na pěknou zříceninu zámečku Zásadka a čedičový vrch Káčov, kolem kterých jsem léta jezdil bez povšimnutí.

lehčí stromovka

pončo běs uhání silnicí 

cestou na Zásadku 

zřícenina zámečku Zásadka 

vrch Káčov


zkouška stavby přístřešku typu pluh
(poncho plow shelter)

Kostel ve Všeni

V sobotu jsem vzal Kesi zase na kešky, tentokrát do Klokočských skal. V plánu byla keš, kde se poznávaly skalní brány podle obrázků, ale nakonec jsem našel i keš, u které se indicie hledaly podle mapy na orientační běh. To bylo sice s mapami v mobilu jednodušší, než jen podle OB mapy (to bych tam byl ještě dnes), ale taky to nebylo zadarmo a mám velkou radost, že se mi ji podařilo najít. V Klokočkách už jsem jednou nebo dvakrát byl, ale když nejdete po turistické cestě, zdají se mnohem, mnohem rozlehlejší. Také to jsou skály, kde je v Českém Ráji nejvyšší výskyt trampů (i v zimě) a tedy i ochranářů. Na nějaký pěkný převis narazíte na každém kroku.


Trojnožka


Zdenčina skála




zajímavost

s Kesi
(na fotce být neměla, ale přicpala se tam a je z toho moc pěkná fotka :-)

odpočinek při hledání keše 



po výletě

V neděli jsme jeli zase na Jizeru s Pájinou kamarádkou. Celý úsek byl částí našeho sjíždění z minulého týdne, tak jsme se najisto mohli těšit na pivo na Zrcadlové koze. Přibylo vody a jelo to skoro samo. Cestou žádný jez, takže taková nedělní pohodovka. Zádrhel byl jen na začátku, kdy se po roce kamarádka zase vzpomněla, že její pumpa nepasuje na její loď. Tak Pája přidržovala ventil a my na střídačku pumpovali naší pumpu. :-)

příprava



zastávka na svačinu 

Když není lžíce, vyřežeme. :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat