středa 1. ledna 2020

(Před)vánoční pobíhání a POP

Pobíhání a výlety, abych byl přesný. A dokonce i jedna koloběžka. :-) Na té jsem jel jednou udělat rychlou kontrolu na zahradu a při té jsem zjistil, že tam, kde byla loni na jaře hromada dřeva na zpracování, je podmáčená zem. Takže ještě bude potřeba přidělat jednu stružku/svejl. Ale jak Pája správně říká, mě to kopání vlastně baví. :-) A krásně se nám zimními dešti plní můj projekt jezírka. Chtěl bych takové, aby vodu drželo, tak možná budu muset dno vypálit.

cestou na zahradu


Pokud jde o běhání, docela mě to baví, ale ne v bezprostředním okolí bydliště, takže aby to bylo ono, musím někam popojet. Tím se vytrácí praktičnost a ekologičnost běhu a je ze mě něco jako golfista/tenista/stěnolezec..., ale účel světí prostředky. :-) A když není čas, stejně z domu vyběhnu.

Široký kámen

Z besídek bych vyzdvihl tu s bývalými kolegy doktorandy. Před besídkou jsem se byl proběhnout a druhý den na keškách s Hepíky a trochu jsem to omarodil. Alkohol se sportem už u mě nejdou moc dohromady. :-)




S Hepíky jsme vyrazili do okolí Českého Dubu. I ohýnek byl, takže paráda. Dlouho jsme se kvůi mému zahrádkaření neviděli, tak jsem byl rád, že jsme to stihli do konce roku. Příští rok už tolik práce na zahradě nebude. :-D Vtipné bylo, když jsem se divil, proč některé kešky nemám stažené a pak Hepík koukal na logy a už jsem tam dříve byl, jen jsem si to nepamatoval. Ale kdo by si je všechny pamatoval?

šípkový princ :-)  

 bahno


pod keší 



kafe a sušenky

Další běh směřoval do Boreckých skal. Je to menší skalní uskupení u Borku pod Troskami. Už dlouho jsem plánoval se sem podívat, ale na výlet s Pájou je to moc malá oblast. Tak jsem naplánoval běh tak, abych tudy probíhal a zároveň to dalo pár kiláčků. Taky jsem tím pomalým během chtěl vyléčit rýmu, ale nepovedlo se. :-)


se Želvou

azuro


Další krátká procházka proběhla po návštěvě zahrady. Dopoledne bylo moc pěkně, ale na výlet se to zkazilo a na vrchol Jedlové jsem oproti plánu nedošel, protože bych tam nic neviděl. Ale i tak to bylo pěkné. A na Tolštejně byla dokonce otevřená restaurace.




Tolštejn

Otužilecké zakončení sezóny jsme uspořádali v Kryštofově údolí, kde jsme se už jednou koupali. Je tam prima zázemí restaurace, která měla ten den otevřeno jen pro nás. Sešlo se nás hodně a Zdeněk vyrobil originální přání.




Předvánoční víkend jsme oba dny byli s Pájou na výletě. V sobotu v okolí Drábovny a v neděli za Osečnou. Oba dny byla mlha a nic moc výhledy, ale vyvážili jsme to dobrou svačinou. V sobotu jsme měli párky a v neděli dršťkovou. Tu jsme si dali před mojí koupelí v Chrástenském potoce pod vodopádem.
Drábovna




 Osečná








Na Štědrý den jsme se cestou do Frýdlantu prošli v okolí Oldřichova v Hájích a nešlo vynechat kaskády Jeřice. I jsem se tam párkrát sklouzl, ale video nahatého otužilce zde není publikovatelné. :-)





Na Štědrý večer jsme tedy byli ve Frýdlantě a 25. 12. v Křečanech. Po sněhu samozřejmě ani památky, ale zato všude spousta vody. Tak jsem se zase koupal, pak jsem kopal stružku a zbyl čas i na dárky a posezení pod stromečkem. :-)

Frýdlant

Křečany

jezírko plné

zahradní vana


z výletu na Karlovu vyhlídku u Krásné Lípy

ohřívání řízků

Na POP jsem se po dvou letech vypravil opět bez koloběžky s plánem, že uběhnu, co uběhnu a pak to zabalím, v Hamru se převléknu, najím, projdu se po keškách a pak se vrátím na společnou hospodu. No a přesně tak to bylo. Doběhl jsem do Stromovky, tj. 33 km a nějaké drobné, potom jsem s Janou G. jel na Hamr, dali jsme si něco k jídlu a pšeničné pivo a šli na kešky. Určitě bych doběhl o kousek dál, ale nebyl důvod. Takhle to vyšlo pěkně na přímou tramvaj do Braníku. Jen nemusela mít 15 minut zpoždění.

Ctirad

Cibulka?

Hvězda

tradiční mekáč :-)
konec u výstaviště



Když se váš Pepin jmenuje Rudy...

pohoda u piva

moje půltrasa

Dva dny jsem nechal nohy odpočívat a v úterý vyběhl opět do okolí Hamru na Jezeře. Jednak jsem chtěl Pepovi Z. vyfouknout v horobraní dva kopce a taky se trochu provětrat. Kopce jsem ulovil, ale stejně se jede od Nového roku znovu. A k tomu keš věnovanou zaniklé obci Svébořice.


Bukový vrch


kopec Brada

Dlouhý kámen

Stohánek

2 komentáře:

  1. Jsi akční! Za mých mladých časů bych se nebál řící, že jsi tak aktivní, až jsi skoro radio aktivní:).
    Moc rád jsem tě zase viděl, o to lepší to bylo za běhu:) a v restauračním zařízení. Ať se daří... tvým ledovým koupelím zdar!:)
    12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vzhledem k tomu, že běhám teď často po nalezištích uranu, tak bych se tomu ani nedivil. :-) Až začnu svítit a přestanu potřebovat čelovku, nechám toho. :-) Měj se prima!

      Vymazat