pátek 26. února 2021

Mezi vandry

Od posledního vandru se opět něco málo událo. Jeden pátek jsem vzal Kesi na výlet, abych ji trochu utahal a Pája s ní druhý den nemusela na dlouhou procházku. Kesi do té doby ušla tak kolem 10 km v pohodě, maximálně tak 15 km, ale to už byla na kaši. Tentokrát, na Hruboskalsku, jsme dali 10 km a v Liberci ani nechtěla jít od auta domů. Na kontrole nám řekli, že na její věk je už i 10 kilometrů až až a že si sama řekne. No jo, ale ona si řekne, když nemůže a nebo se jí nechce, ale neví, že se musí jít ještě zpátky. :-D Ale jinak to byl bezva výlet, i nějaká dosud neodlovená keška se našla.

horolezecký hřbitov

Trosky a Hrubá Skála



Klouzalo to pěkně.




na vyhlídku nesměla

První letošní koloběžku jsem plánoval s pivem a opejkačkou, ale byla zima a náledí, takže jsem měl mokré boty a opejkat se mi nechtělo. Ale trasu jsem si zkrátil přes oboru (v tuto dobu povolený vstup) a v ní nebyl na silničkách sníh a jelo se pěkně. V autě jsem pak slyšel podezřelý zvuk a ono to píchlé kolo. Naštěstí jsem to v pohodě dojel, protože po 14 dnech, když jsem doma chtěl duši lepit, jsem zjistil, že mám vyschlá obě lepidla.



Vzhůru do obory!

Otužovací výšlapy na Ještěd jsou fajn, ale je to krátké. Za hodinu nahoru a za necelou hodinu dolů a ten den se člověku už nic moc nechce. Tedy mně ne. :-) Když se šlo na Smrk, zase jsem nemohl a proto, když se šlo podruhé, musel jsem být u toho. Ještěd je pohoda, mezi stromy nefouká a je to pořád do kopce, takže nestihne být zima. Smrk, to je jiné kafe. Foukalo už na nádraží, potom jsme se schovali do lesa, ale úsek k nebeskému žebříku byl na větru a byla nám zima na předloktí. Na nebeském žebříku jsme se zase zahřáli, ale myslím, že jsme všichni byli rádi, že je pod rozhlednou útulna. :-)

start

proti větru


s Pepou zhruba v polovině

nejlepší fotka výletu. :-D



Smrk (s Wandou a Luckou)

cesta dolů

To, co jsem psal o Ještědu, platí stále, ale když mě oslovila reportérka německé ZDF Tatyana, tak jsem si řekl, že ať má na záběrech víc lidí, půjdu taky. Reportáž skončila pár set metrů od tramvaje, ale měla ještě dopolední část na lesním koupališti, kde jsem nebyl. Nemusím být všude. :-D Bohužel jsem nikoho nepřemluvil, aby se mnou místo hned dolů šel oklikou na výlet, tak jsem šel sám. Udělal jsem si hezkou procházku přes Červený kámen a Kamenná vrata.

Marcel dává interview :-)




Červený kámen




Kamenná vrata

Yeti :-D

Plantar fascitiis se zlepšíla, tak proč se trochu neproběhnout? :-) Navíc jsem potřeboval zmapovat možná místa na spaní v Českém ráji a tím bylo o místě běhu rozhodnuto. Bylo tam dost sněhu, tam bych se s koloběžkou nechytal a pěšky jsem se nechodil s Kesinkou v době Pájiné nemoci dost. Počasí klaplo, takže paráda.

výhled ze Staré foroty





Železný masiv

Další běh byl v týdnu - se Šneky v běhu. Po tolika letech jsem se dověděl, že liberecký lom na žulu se dá proběhnout. Byly i ledopády. :-)

ledopády :)

v lomu

Liberecká výšina

Druhá letošní koloběžka byla už bez píchnutí, s pečením, ale zase bohužel bez piva. Honza mi sice fotky alkoholu na blogu povolil, ale to bych si to pivo musel vzít. Jel jsem totiž na skládačce a tam nemám tolik úložného prostoru. Doufal jsem, že bude cestou otevřený nějaký stánek, ale jak jsem se vyhýbal frekventovaným místům, asi jsem se vyhnul i těm stánkům. :-D

Vyskeř

Pekařova brána

rybník Věžák

tohle poznáte :-)

a tenhle hrad taky


Kostelecké uzeniny - nové logo :-D

A poslední běh byl v okolí Oldřichova, kde bylo, na rozdíl od Liberce, modro. Ale taky v lese pořád hodně sněhu a po sobotní koloběžce jsem byl ještě trochu unavený, tak jsem trasu zkrátil.

Skalní hrad

Gorila




A málem bych zapomněl sem dát fotku z běžek. :-)


P.S. Mezi vandry se to jmenuje proto, že další vandr je zítra. :-)

3 komentáře:

  1. Davide, ty jsi neskutecne akcni!!! Navic tvoje huste dlouhe vlasy uz zacinaji pripominat praveho lesniho muze. Tedy nejen tvoje schopnost vylezt na okolni kopce polonahy:), ale husta hriva te predurcuje pro roli yetiho!:)
    Fakt se tesim na setkani, nechci drazdit ozbrojene slozky v Jizerskych horach a tak pockam az se otepli:) a bud polevi nejen snih, ale i uzavery mezi okresy, nebo alespon polevi pozornost a hysterie:).
    Mej se moc fajn, obdiv a gratulace k neskutecne siri aktivit! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo díky moc za pochvalu. S tím Yetim jsi mě dostal. Na posledním vandru mi zase kluci říkali, že ten můj květák je to jediné, co je zezadu nad batohem vidět. :-))

      Už jsem koukal na trasu lesem na zahrádku, protože déle než tři týdny bez zahrádky nevydržím. Včera a předevčírem jsem byl omrknout hranice katastru v rámci běhu a dobrý. :-)

      Taky se měj a ať to behá!

      Vymazat
  2. Teda vy jste dobří blázni, takhle bez trička. Já chodím taky v zimě, ale jak na sobě nemám teplé vlněné prádlo, tak končím a nejdu dál. :-D Bez trička bych v méně než 15 stupních asi nevylezl. I když samozřejmě chápu, že je to především o vůli. :) A ještě na spaní ovčí kožešiny, mám takové kompaktní, takže i v noci je pěkně teplíčko. :-D

    OdpovědětVymazat