pátek 28. ledna 2022

Leden - brzy bude jaro :-)

Blíží se krátký únor, potom březen a to už je jaro. :-)

6. ledna jsem se rozhodl "vyběhnout" si na Ještěd. Vzal jsem to z Ostašova od školy, kde je šikovné malé parkoviště. První stoupání k lesu bylo dlouhé, ale poslední dobou běhám téměř výhradně s podcasty, tak mi to nevadilo a pěkně mi to utíkalo. Trasa přes Černou horu není moc běhavá, ale s tím jsem počítal a běžel jsem vlastně jen rovinky a seběhy. V rámci již cca tři roky trvající akce "Hubneme do plavek" jsem si pořídil Coros Pace 2 a až na divnou tepovku v mrazech (vyřešeno Polarem Verity Sense) jsem s ním maximálně spokojený. Má super výdrž, barometr a jinak vše obvyklé v téhle cenové skupině (6.000 Kč).



výhled směrem na Jablonné v Podještědí

Černá hora

na vrcholu

O víkendu jsme s Pájou vytáhli zase Mílu na výlet nad Hejnice. Trasu jsem si protáhli až na vyhlídku "Na chatkách" a skončili jsme v cukrárně před bazilikou. I koupačka byla. Poslední dobou to trochu flákám. :)







Další běh stojící za zmínku byl v Českém ráji. Zaparkoval jsem u rybníku Vidlák a udělal si pěkné kolečko. Ke konci jsem byl trochu na kaši, ale moc se mi to líbilo.

skalní bunkr




opalovačka :-)



Další výlet s Pájou směřoval opět do Českého ráje, tentokrát do skalního bludiště u Besedic.






Sušky v dáli



Následoval opět běh, pro změnu s holkama z Rozběháme Liberec. Měl to být můj první letošní půlmaratonek a vyšlo to. Nejlepší na běhu byl koláč a kafe v bistru na Ještědu. :-)

fotochvilka :-D





Nevím, jak mě to napadlo, možná po shlédnutí Thunderbirdova výstupu na Machu Picchu, ale rozhodl jsem se zdola Ještěd dvakrát za sebou. První výstup jsem šel Padáky, dolů po klasické turistické trase a po té samé nahoru a i podruhé dolů. Měl jsem hůlky a nesmeky a šlo se mi pěkně. V Liberci poprchávalo, ale od poloviny kopce lehce mrzlo a nic nepadalo. Dolů jsem klusal, takže celkový čas byl jen něco přes dvě hodiny.

Padáky - start

poprvé

podruhé

omrzlá hlava :)

Druhý den jsem byl vyzkoušet nové silniční Adidasky a něco v pravé noze divně křupalo, ale nebolelo, tak jsem tomu nevěnoval pozornost. Ale už to trvá pár dní, pořád nebolí, ale štve mě to. Je to koleno. Ale zase je čas psát blog. :-)

V lednu byl i první letošní vandr, ale o tom napíšu zvlášť.

Žádné komentáře:

Okomentovat