čtvrtek 30. května 2024

Nějaké to koloběžkování a cesta za měsíčnicí.

Po Balatonu byly státní svátky a první z nich jsme s Libereckým koloběžkovým gangem vyrazili na zmrzlinu do Kněžmostu. Sešlo se nás docela dost a byla to legrace. Škoda, že jsem měl ten den psí hlídací den a musel jsem být do tří doma.


Rozdává se čokoláda. :-)

A i něco tvrdšího. :-D


Ve Svijanech.




Kněžmost. Myslím, že tu čepičku budu muset vždycky hned
po sundání přilby rychle otočit kšiltem dopředu. :-D

Do Turnova jen ve třech, ostatní pokračovali na další pivo. :-)



Další z mnoha koloběžkových výletů na zahradu jsem tradičně spojil s návštěvou kavárny v Hejnicích. Tentokrát jsem ale jel i ze zahrady domů a měl jsem radost, že jsem celkem v pohodě vyjel bez tlačení Albrechťák.




Frýdlant



Další výlet na koloběžce byl ze zahrady v Křečanech, tentokrát na starém dobrém Morčeti. Doslova, protože Morče bez nosiče je krásně lehounké a letělo jako šíp. I se zimními pneumatikami. Ne, že bych netlačil, ale jen trochu. :-) Cestou jsem okoštoval pivo Lišák, které si nechává v Krásné Lípě vařit restaurace Na Stodolci. Dobré bylo, ale nenadchlo. Zase ale chápu, že musí chuť vyhovovat většině hostů a ne každý si dá třeba IPU. V Krásné Lípě jsem si pak v PETce koupil Dittricha na doma. Jenže, jak ho upevnit? V brašně už byly dortíky pro Páju a Mílu (a mě samozřejmě) a stejně by se tam PETka nevešla. Ale naštěstí v téhle brašně vozím popruh a ten to vyřešil.


Na Stodolci



Byl jsem zrovna na chatě s Ari a bylo tedy potřeba vymyslet, kam na výlet. Už delší dobu mám v keškovacím TO DO listu keš "Za sluncem a měsíčnicí" a tak jsem si řekl, že by mohla kvést. Auto jsem nechal u Křížového buku a vydali jsme se směrem k měsíčnici, která roste v PP Líska. Cestou jsme potkávali skupinky turistů a pak mi to nedalo a zeptal jsem se, co je to za akci a on Pochod za měsíčnicí. Dobrá náhoda. Ona touhle dobou opravdu obvykle kvete. Ale protože letošní rok není obvyklý, kvetla jen malinko. Ale aspoň něco. A slunce nebylo. :-)

Výlééét!

měsíčnice vytrvalá

Jdeme na kamzíky.

Trochu se nám rozpršelo.

Zlatý vrch.

Tady jsem asi půl hodiny hledal druhou stage ke keši, ale nenašel jsem. Zato se mi rozlepila bota. :-D k tomu Ari utekla za lidmi, co si pekli u ohýnku špekáčky a došlo tedy na použití psí GPSky. Od buřtů byla odvlečena a měli jste vidět ty vyčítavé pohledy. :-D


Nebyly buřty, aspoň jsem se vyválela v bahně.




Byl čas vzít novou koloběžku na Ještěd a dát to bez tlačení. Řeknu vám, byla to fuška. Koloběžka je to težší, kola taky něco váží a celá ta hmota se musí při každém odrazu znovu uvést do pohybu. No povedlo se, ale příště budu zase občas tlačit. :-) Z Ještědu jsem to vzal na Buk republiky a potom po nové cyklostezce (1 km za 15 miliónů :-D) do Bílého Kostela, kde jsem se schoval před deštěm v cyklobistru 

Uff, jsem tu.


nová cyklostezka

Prší.






Žádné komentáře:

Okomentovat