pátek 23. dubna 2010

Navilock Easylogger

O něčem takovém přemýšlím už dlouho. Navigaci jako takovou nepotřebuji, ale záznam trasy se občas může hodit. Buď když nevím, kudy jsem jel a chci to vědět a nebo když vím, kudy jsem jel, ale nechce se mi naklikávat trasu kvůli převýšení. Další využití bude při plavání nebo třeba na výletě, možností je hodně.

O tomto přístrojku už bylo napsáno hodně, např. na navigovat.cz nebo behej.com, takže se už moc rozepisovat nebudu. Jen popíšu své první zkušenosti a dojmy.

Po přečtení návodu (patřim k lidem, které baví návody si číst) jsem si ho hned večer po koupi vzal na kolo a na obrátce U Českého Dubu jsem si zkusmo vytvořil bod, který pak byl vidět v mapě. Takto se dá pěkně označit místo, které chcete třeba někomu ukázat. Doma jsem pak jen zasunul zařízení do USB portu a otevřel se průzkumník, kde stačí poklikat na soubor Win_Tools a zobrazí se trasa v Google Maps. Dá se přepínat klasická/hybridní/terénní, ale není vidět převýšení. To jsem vyřešil prozatím tak, že vyexportuji trasu do formátu GPX a tento soubor pak importuji na www.bikemap.net. Možná to půjde ještě jednodušeji, ale i tohle je už pokrok oproti klikání a vzpomínání, kudy jsem jel. Například nedávno jsem jel na švih s trenérem a jeli jsme moc pěknou trasu, kterou jsem si ale pamatoval jen zhruba a mít už Easylogger, tak mám pak trasu jako na dlani.

Takže zatím spokojenost.

Žádné komentáře:

Okomentovat