sobota 24. dubna 2010

TEST FEST

Tak tahle akce neměla chybu. Loni mě to bohužel minulo, ale letos jsem díky souhře náhod jel a stálo to za to. Zaměřil jsem se na 29" kola, protože nejsem žádný prcek a všude se na ně pěje chvála.

Jako první jsem zkusil celopéro od Ninera J.E.T. 9 a byla to paráda. Byla to moje první jízda na 29" kolech a ještě k tomu full, takže by to asi byla paráda na jakémkoliv jiném podobném kole, ale tohle mělo i hezkou barvu. :-)

Niner J.E.T. 9

Pak jsem zcela nelogicky zkusil 26" hardtaila 4Ever Virus XC2 a byl to děs. :) To kolo je super, ale je to rychlá a lehká raketa a já měl z toho fullu rozmazlený zadek. Pak už mě žádné "malé" kolo nelákalo.

4Ever Virus XC2

Po vyklepání na 26" jsem zkusil Ninera M.C.R., který má jen 100mm zdvihu (ruku do uhně za to nedám, ale přišlo mi to tak) a je to hardtail. Má ocelový rám, což by mělo být pohodlnější, ale když jsem ho později porovnal se SUPem, tak bych spíš řekl, že to poznat nebylo. Jinak ale tak moc fajn kolo a ani moc drahé v porovnání s ostatními.

Niner M.C.R.

Dalším zkoušeným kolem byl SUP 29 TEAM. Taky moc povedené kolo. Letošní provedení do červena se mi líbí víc než loňské, ale barva nejezdí, takže přejděme k jízdním vlastnostem. :) Jede skvěle. Není to full, ale i tak jsem měl pocit, že si díky velkým kolům s terénem poradil. Držel stopu a zadní kolo neustřelovalo ani na kamenech a kořenech.

Superior 29 Team

Předposlední byl Specialized Epic 29 Comp. Další full a moc povedený. Jelo se mi na něm bezvadně a nemám co dodat. Jen jsem si pořádně neutáhl rychloupínák, takže jsem za chvíli jel jako na DH kole. Ale pak jsem potkal jednu dobrou duši a zbytek okruhu byl ok.

Specialized Epic 29 Comp

Posledním testovaným kolem byl Gary Fisher Superfly 29". No musím říct, že je to opravdu "supermoucha". Ale taky za super cenu (cca 140.000Kč). Je mnohem lehčí než ta ostatní kola a je to znát.

GF Superfly 29"

Suma sumárum, všechno to jsou prima tančíky. Kdybych je měl seřadit, tak bych řekl, že nejdražší byl i nejlepší, takže GF, Spešl, Niner J.E.T. 9, Sup a poslední Niner M.C.R. První tři jsou fully, GF nejlehčí, Niner M.C.R má nižší zdvih než GF a v rozbitých sjezdech to bylo znát. Takže žádný zásadní objev. :)

1 komentář:

  1. rekl bych, ze sme se na tom testfestu potkali :) Ja si taky nemuzu 29 vynachvalit - ale mam radsi pevny - takze oblibenci SUP a GF... Zkousel jsem i celopero niner ale to me moc nenadchlo... Ten SUP jezdil fakt skvele, pucil sem si ho hned 2x.

    OdpovědětVymazat