úterý 4. května 2010

Týden 3. - 9.5.

V neděli večer jsem zjistil, že je Krušnoman už tento týden. Pořád jsem si říkal, že je do něj dost času. Takže tohle bude volnější týden, abych se pak mohl zničit při prvním výběhu sjezdovky. :-)

V pondělí volno, takže jen masáž zad a nohou. Zvažoval jsem, jestli nohy nebo záda, ale nakonec jsem šel na obojí. Nohy si to zaslouží a záda to potřebují.

V úterý ráno plavecký motiv 2x400K/mezi 30'' a 4x200K/mezi 30''. Nějak mi neblo jasné, co je za pauzu mezi těmito dvěmi "sériemi", tak jsem dal mezi taky 30 vteřin. Časy byly: 7:59, 8:03; 4:02, 4:00, 4:00 a 4:01, takže žádná sláva. Ale zas tak hrozný to taky nebylo. :)

Večer běh 14km na 150 tepech. Běhám pořád podél přehrady a už mi to trochu leze na mozek. Aspoň, že jsem potkal hodně běžců a někteří i odpověděli na pozdrav, tak bylo nějaké zpestření.

Ve středu ráno jsem jel na dvě hodiny na biku, protože jsem nedoufal, že by bylo odpoledne hezky a hlavně je lepší mít odjeto a odpoledne volno.

Ve čtvrtek kvůli práci padlo plavání, tak jsem večer zašel jen do sauny s kámošem a v pátek jsem stihl jen rozklus před závodem o polední pauze.

V sobotu Krušnoman za 4:49:02, více v samostatném článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat