neděle 26. prosince 2010

Týden 20. - 26.12. - Týden vánoční

Tak tu máme Vánoce. Do čtvrtečního večera jsem Vánoce ignoroval, protože jsem byl od nevidím do nevidím v práci. A než jsem se pak rozkoukal, bylo po Vánocích.

V pondělí jsem dal klasicky volno, v úterý jsem místo běhu na pásu dal ještě jeden den volna, protože mě po nedělních běžkách bolelo celé tělo. A taky jsem večer trochu vytunil bika - viz foto.

Sedlovka Kind Shock i900-R a sedlo fi'zi:k Tundra K:IUM.

Středeční plavání před prací také nebylo podle plánu, ale jen taková rychlovka s ploutvičkami. Předvánoční spinning byl jen hodinový, ale zato díkybohu bez koled a po něm ještě chvilku vyplavání v prázdném bazénu.

Na Štědrý den ráno jsem vyrazil na běžky. Ze začátku zase nic moc, ale pak to šlo zase o něco lépe než minule. Už mi i trochu šlo dávat nohy k sobě a jede to pak opravdu lépe. Když jsem dojel do Bedřichova, hned mi jel autobus a i další spoj hned navazoval. Takže jsem zastihl Zuzku ještě v posteli. :-) A jen dva pády, z toho jsem si při jednom natáhl gluteus maximus a pak jsem to chvíli rozhýbával.

V sobotu jsem se nacpal zbytky ze štědrovečerní večeře a pak jsme šli se Zuzkou běhat. První polovinu jsem se bál, že se po..., ale pak už se běželo dobře a zařadil jsem i nějaké rovinky.

V neděli zase běžky, tentokrát na 3 hodiny. Šestikilometrový úsek z Bedřichova na Hřebínek jsem jel o 4 minuty rychleji, takže zase malý posun. Na Knajpu to ještě šlo, ale pak to byl spíš pochod mrtvol, protože jsem si dal pár fíků až po dvou hodinách jízdy a asi jsem měl hlaďák. Při sjezdu mi zase mrzly ruce, ale celkově to byl dobrý trénink. Do dneška mi šlo bruslit buď rychle nebo vůbec, ale dnes už jsem jel po rovinkách i delší úseky volně a spadl jsem jen jednou. Večer ještě sauna a cítím se jako znovuzrozený. :-)

6 komentářů:

  1. Nebál bych se toho a hezky česky řekl, že jsem si natáhl prdel :-)
    Vašek

    OdpovědětVymazat
  2. To mě teda vysvětli, proč na celobrko rveš odpruženou sedlovku? To fakt nechápu.

    Kolik Ti to tepe na těch běžkách? Vem s sebou někdy tepák... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Šewy: To není odpružená sedlovka, ale teleskopická sedlovka. Aneb před brutálním sjezdem ji zasunu do rámu a jedu a tolik se nebojím. :)

    Tepák si na běžky neberu, protože nejedu tak dlouho souvisle, aby to mělo smysl a taky by mi padal, jak hýbu rukama. Ale průměr bude asi jako na kole. Ještě natrénuju a pak si ho někdy vezmu.

    OdpovědětVymazat
  4. Aha! Ja uz jsem vyemejslel jak je zakoncenej ten bovden co vede na riditka. Myslel jsem na neco jako tlacitko "EJECT!"...

    OdpovědětVymazat
  5. Majk: To by se taky někdy hodilo. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsem si poprskal smíchy monitor :D Ty jsi Majku fakt kolosální vůl! :D
    Petr

    OdpovědětVymazat