pondělí 29. srpna 2011

Týden 22. - 28.8. - Roháče

Dovolenou v Roháčích jsme plánovali předem i přesto, že jsem nevěděl, jak po ultra budu vypadat. Byl to trochu risk, ale dopadlo to pobře. Pondělí po závodě bylo volné a večer jsme vyrazili směr Slovensko. Do teď jsem nikdy lůžkovým vozem nejel a zase asi dlouho nepojedu. I přes klimatizaci na maximum jsem se potil jako vrata od chlíva a okno otevřít nešlo. Cesta zpět byla podobná s tím rozdílem, že klimatizace chyběla úplně a větralo se oknem, které se pořád samo zavíralo. Kdyby nebyla taková vedra, asi by to bylo fajn, ale takhle to bylo peklo.

Do Zverovky do Hotelu Primula jsme dorazili v úterý ráno kolem osmé a recepční byla tak hodná, že nás hned ubytovala i přestože se ubytovává obvykle od 12 hodin. Rovnou jsme tedy vyrazili na první tůru. Bylo teplo a asfaltka vedoucí k bývalé Tatliakově chatě se zdála nekonečná, ale od ní už to bylo pěkné. První den jsme obešli Roháčská plesa a do údolí sešli kolem Roháčského vodopádu. Navečer jsme ještě museli jít pěšky ze Zuberce, protože se nám nechtělo čekat 2 hodiny na další autobus a tu čokoládu jsme přece koupit museli. :-)

Druhý den jsme vyrazili na hřebenovku Rákoň - Volovec - Ostrý Roháč - Plačlivé - Tri Kopy - Hrubá Kopa - Baníkov. Z údolí vypadá cesta mezi těmi vrcholy tak na 20 minut, ale je to docela štreka a ještě k tomu byly na mnoha místech řetězy. Když mám pod zadkem skálu, tak mi nevadí, ale když jen prázdno, tak se docela bojím. Ale všechno jsem přelezl a přežil. :) Dolů jsme šli stejnou cestou kolem vodopádu, protože jinak bychom museli delší cestou kolem ples a mraky věštily bouřku.

Třetí den jsme šli na minitůru na sedlo pod Osobitou. Celý vrch té hory je chráněný, ale pohled ze sedla je taky krásný. Nahoře jsme posvačili, Zuzka se snažila opalovat a pak jsme sešli zpět do Hotelu. Pořád mě bolely paty z ultra, takže jsem nedobrovolně trénoval nášlap na špičku a kopce někdy raději sbíhal, než scházel.

V pátek jsme jeli zase domů. Byla to taková krátká dovolená, ale bylo krásné počasí, nádherné výhledy a víc bychom toho asi stejně nenachodili. Jídlo dobré, jen brambory v Hotelu Šindlovec vypadaly jako z předchozího dne a pivo bylo hodně pod míru. Ale jinak nám všude chutnalo. A navíc dávali ráno v televizi Zuzčinu oblíbenou doktorku Quinnovou a večer Futuramu a Simpsonovi, takže se dalo bezvadně vegetit.

Fotek máme hromadu, tak sem dám jen pár a všechny jsou na rajčeti. V sobotu jsem dal lehce plavčo a v neděli kolo. To ale oproti plánu moc lehké nebylo, protože jsem na něm pořádně 14 dní neseděl a tak jsem to docela kulil. Za týden nás oba čeká Nike desítka, tak musíme rychle něco natrénovat. :-)

první den



pleso

druhý den


na Ostrém Roháči


vrcholovka na Plačlivém (nejvyšší hora hřebene)

Volovec, Ostrý Roháč a Plačlivé


geodetka se nezapře :)

Osobitá



a něco pro Ječmínka :-D


a nakonec "trénink" za posledních 14 dní

8 komentářů:

  1. Rohace sou nadherny. Byli sme tam pred 3 rokama, meli sme tehda s sebou male stene gordonsetra ktere jsme tam nosili v batohu...:-)) Kdyz vidim ty fotky, hned bych tam vyrazil znovu. A co svatba, blizi se to co? :)

    OdpovědětVymazat
  2. I dovolená je potřeba, ne jen pořád bušit a objíždět závody :-). Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo...krása, to jste si měli nechat na svatební cestu :)!!...nebo radši Jiljí? :)

    OdpovědětVymazat
  4. To měla být předsvatební cesta a la Jiljí:oDD Dobrá trefa Katko:o) Tahání klády na vrchol jsme zavrhli:o) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. No tak vida :)) Gratuluju k úspěšné prověrce :D

    OdpovědětVymazat
  6. to spíš já gratuluji k tomu krásnému pokladu:o) Nejde mi psát u tebe, tak aspoň tady. Moc vám gratuluji a ať se všem daří:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkujeme, děkujeme :) Však to těm triatlonistům jde docela dobře "od ruky" :)) Však uvidíš!! Jo a díky za upozornění na komentáře, já technik..už jsem to opravila..:)Jsme ti to tady trochu zaspamovaly, co Advide :))

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně nějaký report pro nás smrtelníky. :)) Ať žijou výlety.
    Tak to my asi v sobotu dorazíme fandit, když bude tolik známejch.

    OdpovědětVymazat