pátek 30. září 2011

Týden 19. - 25.9. - Svatba :-)

Přestože byla tento týden svatba, trénink jsem se snažil nezanedbat. Ale u snahy taky zůstalo. :-))

V pondělí klasicky volno, v úterý jsem byl místo plánovaného klusu na horáku v Jizerkách. Bylo to navečer a bylo tam krásně, i když už trochu zima. Jel jsem jen na Olivetskou horu a zpět, ale bylo to prima. Ve středu zase mtb, tentokrát motání po Ještědském hřebeni.

Ve čtvrtek jsem dal testovací běh, ale bylo to jen 6km, protože koleno pořád bolelo. Odpoledne tedy zase na kolo a tentokrát už na silničce takový fartlek s jedním kopečkem. V pátek byla svatba a nic jsem nestihl. :-) Kdyby bylo koleno v pořádku, dám ráno klusa, ale takhle nic.

Svatba proběhla bezvadně, skoro všechno se nám vydařilo (všechno se nepovede na 100% snad nikomu), lidem se o líbilo a nám taky. Psát zvlášťní příspěvek o svatbě nebudu, protože by to bylo šíleně dlouhé a stejně bych spoustu věcí zapomněl. Odkaz na fotky je ve zvláštním příspěvku, ale ještě nemáme ty od profesionálního fotografa.

:-)

Druhý den po svatbě jsem vyrazil jen na krátké kolo, protože bylo pořád co dělat. Spojil jsem příjemné s užitečným a jel na místo svatby hledat zapomenuté pouzdro na nůž, které tam zapomněla manželka :-D po snídani. Takže zase taková rychlovka.

V neděli jsem byl po třech týdnech plavat a napoprvé jen tak lehce, abych se nepřetrénoval. :) Večer jsme pak se Zuzkou na chvíli vyběhli a koleno docela dobrý. Pak přišel na návštěvu brácha a přinesl fotky a hlavně bezva videa, takže máme všechny důležité momenty svatby (obřad, střepy, první tanec atp.) zaznamenané pro budoucí generace. Tip pro budoucí novomanžele: Domluvte si předem, jak dlouho se po oddání budete líbat, ať nedopadnete jako my, kdy nevěsta ještě chtěla a já ne. :-D


1 komentář:

  1. Kdyby jsi neměl maraton, tak je stejně po sezóně a má se odpočívat :-)).

    OdpovědětVymazat